پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314040 تاریخ : 1396/10/27-12:08:06
,2,
نشست هم‌اندیشی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با مدیر و کارکنان امورشعب و بازاریابی

نشست هم‌اندیشی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران با مدیر و کارکنان امورشعب و بازاریابی

دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران در نشست هم‌اندیشی با مدیران و کارشناسان امورشعب و بازاریابی گفت: بخش بازاریابی درشناخت نیازهای مشتریان و ایجاد ارتباط با بازار هدف خوب عمل‌کرده و درراستای رسیدن به اهداف تعیین شده باید ایده‌ها و پیشنهادها را به خدمات بانکی تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست‌بانک ایران: صباغی در ادامه انعقاد قراردادها و تفاهم نامه‌های متعدد با سازمان‌ها و شرکت‌ها و اجرائی کردن آن را گام بزرگی در گسترش دامنه خدمات بانک برشمرد و گفت: خوشبختانه آشنائی بیشتر اقشار مختلف با خدمات پست بانک منجر به استقبال گسترده از این خدمات شده و گستردگی نقاط تماس و خدمات الکترونیکی مطلوب روند رونق آن را مضاعف کرده است.

وی کارکنان پست بانک را کارکنانی خلاق، مساعد و توانمند دانست و اظهارداشت: باید شرایطی فراهم کنیم که مدیران بانک بطورمستقیم و در دیدارهای مستمر درجریان تجربیات و راهکارهای مورد نظر کارکنان قرار بگیرند.
همچنین محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی و سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بازاریابی، سیاستها و برنامه‌های بازاریابی را تشریح و سپس معاون و رؤسای دوایر اداره کل بازاریابی فعالیت‌های انجام شده درسال جاری و راهکارهای پیشبرد اهداف بانک را مطرح نمودند.
گفتنی است: درپایان این جلسه از زحمات و تلاش‌های فهیده قمصری از کارکنان اداره‌کل بازاریابی که به افتخار بازنشستگی شده است تقدیر بعمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران