به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر فرحی در این نشست گفت: خوشبختانه مجموعه بانک دارای انضباط مالی و اداری خوبی است و این ویژگی باید استمرار یابد.
وی افزود: در سالهای اخیر پست بانک موفقیتهای بزرگی داشته که اخذ مجوز باجههای بانکی از بانک مرکزی، یکسانسازی نرم افزارها، تعیین بانک بعنوان بانک عامل و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل تسهیلات اشتغالزائی صندوق توسعه ملی و همچنین بهعنوان بانک کارگزاری بانک مرکزی بخشی از این موفقیتهاست و یقین داریم که این موفقیتها نتیجه تلاش و پشتکار واحدهای اجرائی در پیگیری و همراهی با برنامههای کلان بانک بوده است.
مدیرعامل زمان باقیمانده تا پایان سال را فرصتی طلائی برای برداشتن گامهای بزرگ جهت رونق بیشتر بانک دانست و گفت: با پایان یافتن عملیات انتقال دادهها به نرم افزار جدید در روزهای اخیر عملاً مشکلات شعب درخصوص برنامههای نرم افزاری برطرف می شود و با استفاده از نرم افزار توانمند موجود، فرصت پیش آمده ازطریق منابع صندوق توسعه ملی و انگیزه ای که با افزایش کارمزد باجههای بانکی فراهم گردیده میتوان امسال را به سال رونق و درآمدزائی بانک تبدیل کرد.
وی دغدغههای شعب درخصوص نرم افزارها و محدودیتهای موجود را دغدغه شبانه روزی مدیران عالی بانک دانست و گفت: نیروهای اجرائی پست بانک از متعهدترین و پرتلاشترین نیروهای موجود در سطح سازمانها و نظام بانکی هستند و امیدواریم با برنامهریزی مناسب و تلاش همکاران، شاهد درخشش بیشتر پست بانک در عرصه اقتصاد کشور، رونق بیشتر خدمات و رسیدن کارکنان بانک به جایگاه شایسته آنان باشیم.
همچنین در ابتدای این نشست محمود شیردل مدیر امور شعب و بازاریابی، روند برنامه های ارزیابی عملکرد شعب را تشریح کرد و سپس علیرضا پورحسین مدیرکل امور شعب و مناطق آزاد برنامههای بانک جهت تغییر روش ارزیابی عملکرد شعب را تبیین کرد و گفت: ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی و تعیین شاخصهای ارزیابی با همفکری رؤسای شعب، برنامه ای مؤثر برای منطقی کردن ارزیابیها و لحاظ نمودن نظرات واحدهای اجرایی در برنامه های بانک است.
پورحسین افزود: درحال حاضر پست بانک ایران از نیروی انسانی خوب و بادانشی برخوردار است و اگر این دانش با خرد جمعی توأم گردد آینده ای بسیار شکوفا برای بانک رقم خواهد خورد .
وی تصریح کرد: تلاش میکنیم با ایجاد اتاق فکر و تبادل نظر بین کارکنان بتوانیم فضای بانک را به یک فضای یادگیرنده تبدیل کنیم.
گفتنی است: در این نشست 19 رئیس شعب ممتاز پست بانک نیز با مطرح کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شعب، راهکارهای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مشتریان بانک را ارائه و مدیرعامل نیز راهکارها و برنامهها را برای رفع مسائل مطرح شده تشریح کردند.