پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584984 تاریخ : 1400/04/26-17:29:42
,10028,22,
نسخه الکترونیک، انقلابی در ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان ایجاد کرده است

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

نسخه الکترونیک، انقلابی در ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان ایجاد کرده است

اجرای طرح نسخ الکترونیک، موجب بهبود کمی و کیفی خدمات به بیماران و تسریع در ارائه خدمات درمانی می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسن عروتی موفق سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه های استانی و کشوری با ارائه ی گزارش مبسوطی از فعالیت های متنوع واحدهای مختلف درمانی تامین اجتماعی استان از اجرای سیاست ها و برنامه های سازمان تامین اجتماعی در خدمت به بیمه شدگان و مراجعین به مراکز درمانی سازمان خبر داد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان افزود: به کارگیری تجهیزات و دانش روز در سازمان تامین اجتماعی انقلابی در ارائه ی خدمات درمانی در سال های اخیر ایجاد کرده است.
دکتر عروتی موفق اظهار داشت: فعالیت 2 بیمارستان آتیه همدان و دکتر غرضی ملایر و 6 مرکز پلی کلینیکی و سرپایی در مرکز و شهرستان های استان همدان به بیش از 740 هزار بیمه شده ی تامین اجتماعی و مردم استان در سال های اخیر به خصوص در دوره ی 16 ماهه ی مبارزه با بیماری کرونا برگ زرینی در کارنامه ی خدمت به مردم استان رقم زده است که در راستای نیل به این هدف تمام توان علمی و عملی کارکنان متعهد سازمان در این استان و امکانات مادی و پشتیبانی ممکن، به کار گرفته شده است.
وی اجرای نسخ الکترونیک و حذف دفترچه های کاغذی با تشکیل بانک اطلاعاتی الکترونیکی از سوابق درمانی بیماران گامی موثر در تسریع ارائه خدمت، صرفه جویی و حفظ سرمایه های سازمان به عنوان میراث نسل های سهیم در صندوق تامین اجتماعی شده است که سازمان تامین اجتماعی در این مهم بیشتاز بوده با اجرای طرح در مراکز تشخیصی و مطب ها نیز موفق به کسب رضایتمندی و نوع آوری در ارائه ی خدمت به بیماران شده است.
دکتر عروتی موفق ارائه ی خدمات درمانی با استانداردسازی زیرساخت ها و تجهیز مراکز و بیمارستان ها با تجهیزات روز از قبیل نوسازی اورژانس بیمارستان های آتیه و دکتر غرضی تهیه و الحاق 14 دستگاه آمبولانس استاندارد از ناوگان امدادی سازمان به استان همدان و نیز به کارگیری دستگاه های به روز در بازسازی اتاق عمل بیمارستان آتیه از اهداف پیگیری و محقق شده این مدیریت است.
وی افزود: از دیگر خدمات در حال ارائه به بیمه شدگان سازمان در استان می توان به اختصاص 90 تخت در بیمارستان آتیه و 50 تخت در بیمارستان دکتر غرضی به بیماران کرونا و ارائه خدمت به 6500 بیمار مبتلا به کرونا و 832 هزار مورد ویزیت عمومی در مراکز درمانی استان و 164 هزار مورد و نیز 7 هزار 700 مورد ام آر آی و 24 هزار مورد سی تی اسکن (با افزایش 344 درصدی سی تی اسکن)، راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان آتیه و افزایش تعداد تخت بیماران بخش های داخلی آی سی یو و تجهیز بیمارستان ها به دستگاه های اکسیژن ساز اشاره کرد.
در پایان این نشست خبری دکتر عروتی موفق ضمن تشکر از اصحاب رسانه مراتب قدردانی خود را از کارکنان تلاشگر و خدوم مدیریت درمان استان که قریب به 450 نفر از آنان در دوره ی مبارزه با بیماری کرونا به این بیماری مبتلا شده و از ادامه تلاش و خدمت رسانی به هم وطنان دریغ نورزیدند اعلام کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران