به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ مهرانی افزود: در آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی، عملکرد نرم افزار جدید پست بانک ایران در ارائه خدمات الکترونیک بسیار مطلوب گزارش شده و از نظر پایین بودن تعداد تراکنش های ناموفق در صدر بانک های کشور بوده است.
مهرانی مجهزبودن بانک به نرم افزار توانمند را ابزاری مناسب برای پاسخگویی به اعتماد مردم، دولت و مجلس شورای اسلامی به این بانک دانست و گفت: تلاش و همراهی واحدهای اجرائی با برنامه ها و سیاست های کلان پست بانک آینده ای درخشان برای این بانک رقم خواهد زد.
گفتنی است: در این پنل که با حضور مدیران امور فناوری اطلاعات و بین الملل و مدیران شرکت های سکه و توسن برگزار گردید، مدیران مربوطه با گزارش عملکرد سال گذشته، به تشریح برنامه های این حوزه ها برای توسعه خدمات الکترونیک و فعالیت ارزی پرداختند.