پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت:فریبز شعبانیان نایب رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران در بازدید از اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع طی نشست صمیمی با رئیس، معاون و کارکنان این اداره کل ضمن ارائه رهنمودهای لازم، رمز موفقیت یک رئیس شعبه در بانک را جذب مشتریان وفادار و حفظ مشتریان فعلی دانست.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این نشست افزود: وظیفه اصلی بازاریابی جذب منابع ماندگار است و همگی باید دست به دست هم دهیم تا مشتریان وفادار جذب شعب بانک شوند.
شعبانیان؛ بازاریابی، آموزش و تبلیغات را از عوامل مهم جذب مشتری برشمرد و آن را مهمترین اصل بانکداری امروز دانست و با اشاره به فرهنگسازی و ایجاد فرهنگ و عِرق سازمانی گفت: این موضوعی است که نیاز به زمان دارد و برای ایجاد یک فرهنگ بایستی زمان زیادی را صرف کرد.
نایب رئیس هیأت مدیره با تأکید بر اهمیت پاسخگویی واحدهای ستادی به واحدهای اجرائی تصریح کرد: نیازهای واحدهای اجرائی لحظهای است و مشکلات آنان باید در کمترین زمان مرتفع شود زیرا در صورت عدم رفع مشکل، مشتری جذب رقباء خواهد شد.
وی به منظور ارتقاء انگیزه نیروهای اجرائی گفت: باید رویهای برقرار کنیم تا نیروهای شعب متناسب با عملکرد پاداش نقدی دریافت کنند.
همچنین حسن ابارشی رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع در این نشست گزارشی از فعالیتها و برنامههای سال آینده این اداره کل را ارائه و سپس رؤسای دوایر و کارشناسان این اداره کل به شرح وظایف و برنامههای دوایر پرداختند.
گفتنی است: نایب رئیس هیأت مدیره از تمامی بخشهای این اداره کل نیز بازدید نمود.