پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447282 تاریخ : 1397/11/08-10:43:11
,17,
میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران

به زودی و در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک؛

میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران

در جهت شفاف‌سازی امور، کاهش خطای نیروی انسانی و تسریع پاسخگویی به مطالبات بخش خصوصی، "میز الکترونیک خدمات سازمان" به تدریج فعال‌سازی و به مرحله بهره‌برداری نزدیک می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌ عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سید علیرضا حسینی، مشاور در توسعه دولت الکترونیک، با تأکید بر اهمیت توسعه دولت الکترونیک در کمک به تصمیم‌گیری دقیق مسئولین و همچنین ایجاد بستری جهت رقابت سالم و هدفمند اظهار داشت: اولین خدمتی که در سازمان توسعه تجارت ایران به صورت کاملاً الکترونیکی صورت گرفت، فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه بود که ضمن صرفه  جویی در 40 هزار برگ کاغذ، عملیات راستی آزمایی اطلاعات وارد شده با کمترین خطای ممکن از 45 روز به دو هفته تقلیل یافت.

وی افزود: در حوزه برگزاری نمایشگاه‌ نیز هم اکنون مراحل ثبت نام در بانک اطلاعاتی مجریان و برگزارکنندگان و درخواست مجوز برای برگزاری انواع نمایشگاه به صورت الکترونیکی و بدون نیاز به حضور متقاضیان در سازمان انجام می‌شود .

مشاور در توسعه دولت الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص نحوه خدمات رسانی میز الکترونیک عنوان کرد: متقاضیان دریافت خدمات از سازمان، در گام نخست با عضویت در سامانه میز الکترونیک خدمات، "کارتابل الکترونیک" خود را فعال نموده و تمامی درخواست‌های خود را از طریق آن ارسال نمایند.

گفتنی است، دسترسی به میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران از طریق آدرس E.TPO.IR امکان‌پذیر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران