به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در بخش رقابتی این جشنواره به انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی ،انتخاب نشریه داخلی برترشامل سر مقاله ،مقاله ، گزارش خبر ،صفحه خوانندگان،مصاحبه و صفحه آرایی، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی ،انتخاب برترین ارتباط الکترونیکی ،انتخاب کارشناس برترانتشارات روابط عمومی،انتخاب بهترین تبلیغ مکتوب،انتخاب بهترین تحلیل محتواو در نهایت انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار مورد بررسی قرار گرفت که بانک مسکن همچون دوره های گذشته در بیشتر حوزه ها حضور فعال داشت.
شایان ذکر است ،جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی برای انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکرد ها در زمینه انتشارات روابط عمومی ها ،به صورت ملی و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها،روابط عمومی وزارتخانه ها،سازمانها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار شد.