به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک شهر؛ غلامعلی سفید با اشاره به اقدامات مثبت این بانک در حوزه خدمات رسانی گفت: مجموعه بانک شهر با فعالیت به موقع و ارائه خدمات نوین به مخاطبان توانسته زمینه حرکت به سمت و سوی رقابت با بانکهای داخلی را به خوبی فراهم کند.
وی افزود: امروزه بانک شهر با بهره مندی از منابع مالی قوی و همچنین حمایت محکم از مجموعه فعالان مدیریت شهری توانسته بسیاری طرح های نیمه تمام طولانی شده را در آستانه بهره برداری قرار دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به استقبال مردم از خدمات پیشخوانهای شهرنت، خاطر نشان کرد: وجود خدمات متنوع همانند خود دریافت، خودپرداز و صدور کارتهای هدیه آنی در هر ساعت از شبانه روز در شهرنت های بانک شهر جزو بهترین و ضروری ترین نیازهای شهروندان به شمار می رود.
سفید اظهار کرد: خدمات رسانی بانک شهر در پیشخوان های شهرنت به ویژه ارائه خدمات خوددریافت علاوه بر تسهیل در ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان موجب امنیت اموال و جلوگیری از حمل و نقل بی مورد نقدینگی میشود.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری یزد آمادگی دارد تا بانک شهر را در راستای انجام فعالیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جدی تر از قبل حمایت کند.