پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580135 تاریخ : 1400/02/21-10:57:37
,1,
موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در دوره کرونا

معاون فناوری اطلاعات بانک دی خبر داد:

موفقیت بانک دی در ارائه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در دوره کرونا

معاون فناوری اطلاعات بانک دی از موفقیت بانک در ارائه خدمات شعبه ای به صورت غیرحضوری در دوران شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، محمود زمان زاده در نشستی مجازی با نمایندگان شعب سراسر کشور گفت: در حال حاضر بانک دی با داشتن دستگاه های خودپرداز، خودگردان، کیوسک صدور کارت هدیه، خودبانک و کَش لِس، سبد محصولات خود را در حوزه ماشین های بانکی به بیش از 1200 دستگاه در سطح کشور رسانده است که با توجه به نسبت تعداد ماشین های بانکی به شعب یک اتفاق منحصربه فرد اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در بانک دی گفت: از زمانی که بانک پیاده سازی بانکداری دیجیتال را در دستور کار قرار داده است، ارائه API به سازمان ها و فین تک ها از طریق پلتفرم بانکداری باز فرابوم، قابلیت های احراز هویت غیرحضوری سجام، تعریف و ارائه امضای دیجیتال، بحث هویت دیجیتال، ثبت نام غیرحضوری اینترنت بانک، درخواست فراموشی رمز اینترنت بانک به صورت غیرحضوری، افتتاح حساب غیرحضوری، تکمیل ماشین های بانکی(خودپرداز، کش لس، خودگردان و کیوسک) با قابلیت ارائه خدمات ساتنا، پایا و دریافت رمز کانال های مدرن را برای مشتریان در بستری امن و راحت فراهم کرده است.
معاون فناوری اطلاعات بانک دی در پایان با اشاره به سرعت عمل و چابکی بانک دی در توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال در دوره شیوع کرونا تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا با توسعه بانکداری دیجیتال در بانک دی، ضمن کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعبه، قسمت عمده ای از خدمات شعبه ای به آسانی و در نهایت سرعت و امنیت به صورت غیرحضوری ارائه شده است که امیدواریم با رهنمودهای همکاران شعب، شاهد افزایش استقبال مشتریان از خدمات غیرحضوری باشیم.
در پایان این نشست، پرسش و پاسخ تعاملی بین معاون فناوری اطلاعات و همکاران شعب به صورت صوتی انجام شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران