پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 213774 تاریخ : 1395/05/25-19:16:31
,1,
موفقیت بانک در سایه همدلی و همراهی کارکنان میسر می شود

موفقیت بانک در سایه همدلی و همراهی کارکنان میسر می شود

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان کرمانشاه، گفت: دست یابی به موفقیت و اهداف بانک تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این بازدیدها که با همراهی معاونین امور مناطق، پشتیبانی، مدیر کل امور مدیران، مدیر کل حراست و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت صورت گرفت، ضمن دیدار و تبادل نظر با کارکنان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی گفت: هر آنچه که در حال حاضر در بانک مهر اقتصاد شاهد آن هستیم نتیجه سال ها تلاش و کوشش کارکنان ارزشی، متعهد و خدوم آن است لذا همواره قدردان زحمات همکاران هستیم و برای رفاه این عزیزان از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تشکر و قدردانی از همکاران پر تلاش شعب که با تمام محدودیت ها با صداقت تمام مشغول خدمت رسانی به آحاد مردم می باشند را یکی از اهداف بازدید از شعب استان ها بیان کرد و گفت: کمک به روند حل مشکلات، روان سازی دستورالعمل ها و شناخت گلوگاه ها از جمله نتایج این قبیل نظارت ها می باشد.

ایمانی برخوداری از آخرین تجهیزات در صنعت بانکداری و تجهیز شدن به دانش و فن آوری های روز دنیا را از الزامات فعالیت در حوزه پولی و بانکی عنوان کرد و بیان داشت: سرعت، دقت و پاسخگویی به مشتریان از شاخصه های برتر یک بنگاه مالی است بنا بر این همه کارکنان بانک مهر اقتصاد باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد با تقدیر از زحمات تمامی همکاران بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مشتریان یکی از مهمترین سرمایه های بانک محسوب می شوند و با اتکا به این سرمایه ارزشمند می توان به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

وی بر احساس امنیت، آرامش و مرتفع نمودن خواسته های مشتریان تاکید کرد و افزود: این مهم علاوه بر ایجاد انگیزه در مشتریان فعلی بانک، می تواند زمینه را برای جذب مشتریان جدید نیز  فراهم کند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اجرای بانکداری بدون ربا، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، حضور گسترده و موثر در بازار، افزایش بهره وری، مشتری مداری و مدیریت معوقات را از مهم ترین برنامه های بانک عنوان کرد و ابراز داشت: دست یابی به این اهداف تنها در سایه تلاش، پشتکار، همدلی و همراهی تمامی همکاران میسر می شود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله بانکداری اسلامی گفت: تحقق بانکدای اسلامی از موضوعات مهمی است که در بانک مهر اقتصاد به آن توجه ویژه ای شده ولی تحقق کامل این امر نیاز به فرهنگ‌سازی گسترده در جامعه دارد لذا همکاری مسئولین، اساتید و صاحب‌نظران در این حوزه ضروری می باشد.

مدیر عامل بانک با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.

ایمانی در ادامه به اهمیت ارتقاء دانش و مهارت همکاران اشاره کرد و ابراز داشت: در عرصه رقابت تناتنگ شبکه بانکی کشور، مجموعه ای موفق تر است که همواره کارکنان خود را به سلاح دانش و آگاهی از علوم روز و رصد رقبا و برآورد خواسته مشتریان و مخاطبان تجهیز کند تا بتواند نقش خود را در صنعت بانکداری به خوبی ایفا نماید.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد خواستار کار گروهی و نظم در انجام امور محوله شد و گفت: زنجیره موفقیت با ارتقاء سطح دانش، برخورداری از برنامه جامع و کار گروهی تکمیل می شود بنا بر این هیچ هدفی جز با هماهنگی بین اجزا و تلاش گروهی محقق نخواهد شد.

ایمانی با تاکید بر بررسی نتایج و اثر بخشی فعالیت ها، تصریح کرد: باید خود ارزیابی در تمام رده ها، حوزه ها و فعالیت ها مورد آمایش و تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا در اطاق های تصمیم ساز بر اساس نتایج بدست آمده برنامه های کاربردی و مؤثر طراحی و به مرحله اجرا درآید.

وی ارتباطات اثر بخش را از مهمترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تناتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولین، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار نماییم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع پایدار موفق عمل کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران