پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 103177 تاریخ : 1393/10/20-03:25:49
,2,16,17,
مهندس حسن‌زاده: پست و پست بانک تقویت کننده iهم  هستند

مهندس حسن‌زاده: پست و پست بانک تقویت کننده iهم هستند

پست و پست بانک تقویت کننده هم بوده و وابستگی زیادی نسبت به یکدیگر دارند چون هر دو به دنبال خدمت‌رسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در اولین نشست گروه PG8 شرکت پست که با حضور اعضای هیأت مدیره و تنی چند از مدیران ستادی و اجرائی پست و پست بانک به میزبانی پست برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: با استفاده از امکانات پست نظیر؛ شبکه توزیع، باجه‌های پست، نیروهای انسانی و سایر بخش‌ها می‌توان هزینه‌ها را کاهش داده و حتی موجب افزایش بهره‌وری نیز شد.
وی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه‌های پست و پست بانک ایران تصریح کرد: سه محور اصلی اجابت خریدهای غیرحضوری مردم پست، اینترنت و پست بانک است که در این میان شبکه پستی نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای جهت توزیع درخواست‌های آنان دارد.
حسن‌زاده اضافه کرد: درحال حاضر تفاهم‌نامه‌های خوبی با سازمان‌های مختلف برای خدمت‌رسانی به هموطنان داریم که نمونه آن تفاهم‌نامه ایجاد صندوق تأمین مالی خرد روستائی در 10هزار دفتر پست بانک ایران با معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری است که در این راستا می‌توانیم از ظرفیت‌های پست نیز استفاده کنیم.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران درپایان ضمن ابراز امیداوری از اینکه این دومجموعه با درک یکدیگر و درکنار هم بتوانند میزان بهره‌وری را افزایش دهند عنوان کرد: تا پایان سال در 300 واحد پستی خدمات مالی و بانکی را به هموطنان ارائه خواهیم کرد.
دکتر صباغی عضو هیأت مدیره این بانک نیز در نشست مذکور گفت: درسطح بین‌المللی خلاء نبود پست مالی وجود داشت و همین نیاز موجب شد که پست بانک در باجه‌ها و دفاتر پستی حضور پیدا کند و درحال حاضر در 100واحد پستی خدمات مالی و بانکی را ارائه می کند.
وی تصریح کرد: هدف ما این است که محصولات و خدمات مشترک جدیدی را در باجه‌های پست بانک و دفاتر پستی به هموطنان ارائه کنیم. البته لازم است در این راستا درهر استان نشست‌های مشترکی برای همفکری برگزار تا این مهم عملیاتی شود.
گفتنی است: گروه PG8 شرکت پست شامل؛ هشت استان آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، البرز و تهران است که بیش از 75درصد درآمد ترافیک پستی را دراختیار دارند.
شایان ذکر است: پس از این نشست، جلسه دیگری بین اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران و مدیران و کارگزاران منتخب مدیریت شعب استان‌های مذکور در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی جهت تبیین برنامه‌ها و اقدامات ضروری پایان سال برگزار شد که طی آن مهندس حسن‌زاده، اعضای هیأت مدیره و دیگر مدیران ستادی، رهنمودهای لازم را به آنان ارائه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران