پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 585088 تاریخ : 1400/04/27-17:20:36
,10025,
مهمترین برنامه های بیمه معلم در 1400 از نگاه مدیرعامل

مهمترین برنامه های بیمه معلم در 1400 از نگاه مدیرعامل

محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم: سال گذشته سرمایه شرکت به 420 میلیارد تومان افزایش یافت که با توافق جدید سرمایه شرکت به بیش از 700 میلیارد تومان خواهد رسید و در پی آن توانگری مالی شرکت نیز افزایش خواهد یافت .

به گزارش بانک و صنعت، مدیرعامل بیمه معلم در حاشیه جلسه مجمع عمومی بیمه معلم با اشاره به عملکرد شرکت در حوزه سودآوری اظهار داشت :بودجه سال 99 محقق گردید، ضمن اینکه سرمایه گذاری های مناسب بیمه معلم در سال 99 سودآوری مطلوبی را برای شرکت رقم زد که در نهایت به رضایت سهامداران انجامید.

وی تاکید کرد: البته سرمایه گذاری های بیمه معلم در راستای حد نصابهای تعیین شده در آیین نامه سرمایه گذاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مدیرعامل بیمه معلم در خصوص سود مصوب در مجمع عمومی بیمه معلم عنوان کرد : بر اساس رای مصوب مجمع، بخشی از سود در بین سهامداران توزیع می شود و بخشی از آن نیز به افزایش سرمایه تعلق می گیرد.

محمدابراهیم تحسیری با اشاره به توافق حاصل شده با سهامداران از افزایش سرمایه تا حدود 700 میلیارد تومان خبرداد و گفت: سال گذشته سرمایه شرکت از 150 به 420 میلیارد تومان افزایش یافت که با توجه به توافق بوجود آمده ، سرمایه شرکت به 700 میلیارد تومان خواهد رسید که در پی آن توانگری مالی شرکت نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه معلم به سیاست های اصلی بیمه معلم در سال 1400 در دو حوزه کلیدی توسعه کسب و کار شرکت به صورت آنلاین و ارتقای ساختار مالی شرکت اشاره کرد و مهمترین برنامه های شرکت در توسعه خدمات آنلاین را موارد زیر برشمرد:

  1. راه اندازی سایت جدید فروش محصولات بیمه ای در بستر وب
  2. ارائه طرح ها و محصولات بیمه ای جدید در وب سایت خدمات آنلاین
  3. راه اندازی سیستم اعلام خسارت آنلاین
  4. راه اندازی باشگاه مشتریان و ارائه سرویس های ویژه به ایشان در بستر وب
  5. تهیه طرح بازاریابی دیجیتال شرکت با هدف معرفی برند دیجیتال بیمه معلم
  6. اجرای کمپین تبلیغاتی با محوریت خدمات آنلاین شرکت
  7. تدوین و پیاده سازی ICT Master Pla

در ادامه مهترین برنامه های شرکت در حوزه ساختار مالی را موارد زیر دانست و بر اجرای آن در سال 1400 تاکید کرد:

  1. افزایش حجم سرمایه گذاری
  2. ارتقاء نظام وصول مطالبات در سطح ستاد و شعب سراسر کشور
  3. بررسی و پیگیری بحث افزایش سرمایه شرکت

مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به برنامه های شرکت متبوعش برای جامعه بزرگ فرهنگیان گفت: نام بیمه معلم برآمده از جامعه فهیم و شریف فرهنگیان است و خدمت رسانی به این قشر محترم، به تداوم انعقاد قرارداد در سال های اخیر انجامیده است.

وی افزود:در سال 99 طبق قرارداد منعقد شده، خدمت رسانی انجام شد و خسارات پرداختی نیز صورت گرفت که امیدوارم در سال جاری با برنامه ریزی های لازم و هماهنگی صورت گرفته این پوشش بیمه ای تداوم یابد.

همچنینیکی دیگر از اولویت های بیمه معلم در خصوص قرارداد وزارت آموزش و پرورش، ارتقای کیفیت خدمات و اجرای مناسب تر مسئولیت های اجتماعی در این حوزه است.

وی تاکید کرد: هماهنگونه که میدانید، در هر سال بخشی از برنامه های بیمه معلم در حوزه رسالت اجتماعی در قبال دانش آموزان می باشد که در سال 1400 نیز این مسیر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بیمه معلم در ادامه به نفوذ بیمه معلم در جامعه فرهنگیان جهت پوشش های بیمه ای غیر از پرتفوی سهامداری اشاره کرد و گفت: با توجه به استراتژی بیمه معلم جهت تحصیل پرتفوی غیرسهامداری و تمرکز بیشتر بر پرتفوی مستقل، در این راستا این شرکت بیمه با خدمت رسانی بهینه به جامعه معلمان توانسته سایر پرتفوی های این گروه مانند بیمه آتش سوزی، عمر ، بدنه و ... را در سبد پوشش های بیمه ای خود اضافه کند.

وی در ادامه به ارائه خدمات آنلاین به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا مهمترین دغدغه فرهنگیان دریافت خدمات بیمه با کمترین مراجعه حضوری بوده است. بر این اساس طراحی و پیاده سازی نرم افزار فروش الکترونیک ویژه فرهنگیان در دستور کار شرکت قرار گرفت که تا پایان سال جاری عملیاتی خواهد شد. در این سیستم امکان دریافت بخش قابل توجهی از خدمات بیمه از طریق این نرم افزار فراهم خواهد شد و حجم قابل توجهی از مراجعات به شعب و شبکه فروش شرکت کاهش خواهد یافت.

محمدابراهیم تحسیری، مدیرعامل شرکت بیمه معلم در ادامه تاکید کرد: بر اساس سند استراتژیک بیمه معلم، این شرکت بیمه ای تلاش می کند با اتکاء به برنامه های عملیاتی به بازارهای خرد و پرتفوی مستقل تمرکز کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران