2012/10/393527150.jpg
مدیرامورشعب:
منابع پست بانک 2 برابر رشد داشت
در شش ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته،
با تلاش و همت کارکنان و استقبال هموطنان از خدمات پست بانک منابع آن طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق در گفتگوئی ضمن بیان این مطلب به تشریح عملکرد شش ماهه این امور پرداخت و گفت: در طول این مدت تعداد 15 شعبه در شهرستانهای فاقد پست بانک ایجاد و راه اندازی شده و براساس مصوبات کارگروههای استانی 300 دفترخدمات بانکی شهری و روستائی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید. وی افزود: استفاده از 250 کارگزار دفاتر در شعب ناظر بانک با هدف صرفه جوئی 5 میلیارد ریالی هزینه ها، تجهیز 90 شعبه به خودرو و راننده جهت نظارت و پشتیبانی بهینه دفاتر و شعب، انجام مقدمات بکارگیری 135 کارگزار از طریق دفاتر منتخب به منظور آموزش، بازاریابی، پشتیبانی، نظارت، هماهنگ کننده و رابط دفاتر و شعب، انجام مقدمات پروژه جمع آوری وجوه دفاتر شهری به عنوان همکار اداره کل خزانه داری و مبادلات و ساماندهی دفاترخدمات بانکی شهری و تفکیک باجههای پست بانک از سایر بخشهای دفاتر خدمات ارتباطی از مهمترین فعالیتهای امور شعب و مناطق در نیمه اول سال جاری بوده است. صباغی در ادامه اظهار داشت: انجام مطالعات مقدماتی طرح ایجاد 100 باجه بدون نیرو تا پایان سال جاری، ایجاد مدیریت پروژه در امور شعب به منظور اجرا و پیگیری برنامهها و طرح ها، راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور ارتباط مستمر با مدیران و روسای شعب با رویکرد توسعه ای، تهیه شناسنامه نیازهای شعب همراه با تحلیل اطلاعات، بازنگری تعرفههای دفاترخدمات بانکی با رویکرد افزایش تعرفهها و ارتقاء انگیزه کارگزاران و ارزیابی مهارت و دانش تخصصی روساء و معاونان پیشنهادی برای شعب در قالب آزمونهای کتبی ساختار یافته و روش مصاحبه توفان فکری، ساماندهی مکانی، تجهیز و بهینه سازی شعب و مدیریت پرداخت یارانه نقدی بیش از 5/1 میلیون سرپرست خانوار در 14 هزار و 500 شعبه و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی بدون مشکل و مغایرت از دیگر فعالیتهای این مدیریت در شش ماهه اول سال میباشد. مدیر امور شعب و مناطق پست بانک، حفظ مشتریان کلان، راهیابی به بازارهای جدید، حفظ محیطی مناسب همراه با تعامل مثبت و سازنده با سایر بخشهای ستادی و اجرائی، ابداع روشهای جدید در بهره مندی از امتیاز واگذاری خدمات بانکی به بخش خصوصی و پیگیری استراتژی بهبود در عوامل داخلی با الویت نیروی انسانی را از مهمترین اهداف و برنامههای این امور ذکر کرد. وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه کارکنان بانک در نظام پیشنهادات بانک و ارائه طرحها و ایدههای نو در عرصههای بانکداری الکترونیک و همچنین جذب منابع و خدمات نوین شد.
|
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام