پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519337 تاریخ : 1399/06/22-16:03:12
,2,
معاون شعب بانک ملی ایران: کارکنان بانک، جهادگران واقعی بخش اقتصاد هستند

معاون شعب بانک ملی ایران: کارکنان بانک، جهادگران واقعی بخش اقتصاد هستند

معاون شعب بانک ملی ایران با تاسی به شعار سال و همچنین اشاره به نوسانات اقتصادی موجود در کشور، کارکنان بانک را جهادگران واقعی بخش اقتصادی کشور عنوان کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب شرق تهران که با حضور حسن مونسان معاون شعب بانک، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران، محمدرضا صدری رئیس اداره امور شعب شرق تهران، روسای حوزه ها و دوایر برگزار شد، عملکرد پنج ماهه این اداره امور در شاخص های سودآوری، جذب منابع، مدیریت مصارف و مطالبات و بانکداری مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش، حسن مونسان گام اول موفقیت در عرصه های جهادی و اقتصادی مانند امور بانکی را اعتقاد راسخ به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست و گفت: بی شک این موضوع در تمامی اعصار به صورت سلسله مراتب از مدیران به کارکنان انتقال می یابد. گام بعدی آگاهی و دانش، برنامه ریزی و در نهایت کنترل انجام امور است و انجام درست و مطلوب امور و وفاداری به جایگاه فعلی باید وظیفه ذاتی هر فرد باشد.

معاون شعب بانک ملی ایران وظیفه اصلی مدیران ارشد را ایجاد پویایی میان کارکنان، تقویت باورها و اعتقادات کارکنان، تغییر نگرش های سنتی، فرهنگ سازی، آموزش، ایجاد بینش صحیح، آگاهی، بصیرت و ایجاد حساسیت، نشان دادن مسیر درست و در نهایت کمک در راه رسیدن به اهداف عالیه بانک عنوان کرد.

مونسان همچنین عنوان کردن محدودیت ها را به عنوان نقطه شکست و عاملی برای عدم دستیابی به موفقیت عنوان و خواستار ارائه صحیح و مناسب محصولات بانک و معرفی مطلوب خدمات به مشتریان شد.

در ادامه این نشست، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران با اشاره به این که روند مستمر بهبود رتبه اداره امور شعب شرق تهران در سال جاری مرهون برنامه ریزی منسجم و تلاش های بی وقفه همکاران این اداره است، گفت: تلاش خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.

وی ضمن قدردانی از مشتریان اعتباری در ایفای تعهدات بانکی افزود: مشتریان ولی نعمتان بانک ها هستند و ارائه خدمات مطلوب مورد نیاز مشتری از اولویت های مهم بانک ملی ایران است.

محمدرضا صدری، رئیس اداره امور شعب شرق تهران نیز با بیان اینکه تحقق اهداف این اداره امور علیرغم خروج بخش گسترده ای از منابع ارزان قیمت، بیانگر عزم جدی همکاران برای نیل به اهداف است، گفت: تجدید ساختار اداره امور، تشکیل کارگروه پایش و بهبود مستمر اهداف ابلاغی، تشکیل کارگروه های تخصصی شاخص های عملکردی، رصد و کنترل روزانه وضعیت شعب و برگزاری جلسات مستمر هفتگی با شعب تابعه از اهم اقدامات انجام شده در این راستا هستند.

مونسان همچنین در نشستی صمیمانه با مشتریان اعتباری این اداره امور به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت و هدف از برگزاری این جلسات را افزایش تعاملات سازنده فی مابین بانک و فعالان اقتصادی عنوان کرد.

همچنین مشتریان اعتباری نیز که از فعالان بخش اقتصادی تولید و صادرات بودند، خواستار رفع موانع تولید در حدود اختیارات بانک و طبق مقررات شدند.

در ادامه بازدید از شعب میدان امام حسین (علیه السّلام)، خیابان ری و بانک کارگشایی امیر کبیر و دیدار و گفتگو با همکاران شعب از دیگر برنامه های معاون شعب بانک بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 158
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران