پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 596496 تاریخ : 1401/02/31-09:06:47
,2,
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه 2 کشور در سفر به استان فارس راهکارهای بهبود عملکرد شعب را بررسی کرد

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه 2 کشور در سفر به استان فارس راهکارهای بهبود عملکرد شعب را بررسی کرد

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای بهبود عملکرد شعب در تجهیز منابع از طریق دستگاه های pos و درگاه های اینترنتی با حضور محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه 2 کشور ، روسای ادارات امور شعب استان های فارس ،بوشهر ،سیستان و بلوچستان ،کرمان و هرمزگان ، روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ، روابط عمومی و بازاریابی و نمایندگان شرکت سداد مستقر در استان های مذکور به میزبانی استان فارس برگزار شد .

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه محمد نجف زاده ضمن اشاره به محوریت دستگاه های pos در جذب منابع بانکی خاطرنشان کرد : امروزه در سیر تحول صنعت بانکداری شاهد افول چرخش فیزیکی پول و در مقابل آن توسعه ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی هستیم .

وی افزود : واحد های انفورماتیک ادارات امور شعب باید مسیر جذب منابع به سمت بانک را از طریق کیفیت بخشی به خدمات الکترونیکی و اینترنتی هموار کنند.

معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور افزود : تدوین یک استراتژی جامع و مدون مهم ترین ضرورت بانک در توسعه بسترهای نوین بانکداری است .

وی با اشاره به توانمندی کارشناسان حوزه های انفورماتیکی گفت : هم افزایی در خلق ایده های مطابق سلائق مشتریان و اشتراک گذاری نقطه نظرات کارشناسان و متخصصین حوزه it مقدمه اقدامات بزرگ تحول آفرین در بانک ملی ایران است .

وی سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مبنای پیشبرد اهداف و سیاستگذاری های هیات مدیره و هیات عامل بانک دانسته و گفت : حسب تاکید مدیریت عامل بانک مبنی بر توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان لازمه جذب منابع ارزان قیمت ،ایجاد زمینه هایی برای افزایش سهولت دسترسی خدمات الکترونیکی برای مشتریان است و همکاران باید در جهت جلب اعتماد و رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد بانک ملی ایران تلاش کنند.

معاون شعب بانک جذب منابع از طریق ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی را یکی از مصادیق مهم رضایتمندی مردم عنوان کرده و اذعان داشت : خوشبختانه با توسعه دستگاه های pos و درگاه های اینترنتی شاهد تثبیت و تضمین روزافزون اعتماد مردم نسبت به بانک ملی ایران هستیم .

در ادامه این جلسه کریم ریگی زادگان رییس اداره امور شعب استان فارس، آموزش و پشتیبانی را دو مولفه مهم توسعه دستگاه های pos عنوان کرد و گفت : تمامی شعب بانک ملی ایران آماده پشتیبانی مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان هستند .

در پایان جلسه روسای ادارات امور شعب استان ها و کارشناسان حوزه it به بررسی در خصوص نحوه ارائه خدمات الکترونیک پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 147
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران