پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250661 تاریخ : 1395/09/15-16:06:55
,1,22,
مشتری‌مداری را یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم

مشتری‌مداری را یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی در سفر به استان کردستان از شعب شهرستان های این استان بازدید به عمل آورد و ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازبانک مهراقتصاد،  سیدضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک - در بازدید از شعب این استان، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد برخاسته از دل نهادهای ارزشی و انقلابی نظام است لذا حمایت از اقشار آسیب پذیر در اولویت برنامه های بانک قرار دارد.

مدیر عامل بانک هدف از سفر به استان ها را آشنایی با مسائل و مشکلات شعب و کارکنان عنوان نمود و گفت: باید با تدبیر، تلاش و راهکار مناسب، موانع و مشکلات استان به ویژه مشکلات در بخش املاک شعب و سرپرستی پیگیری و مرتفع شود.

مدیر عامل بانک خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا جایی که مقدور است رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود و مشتری‌مداری را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دهیم.

ایمانی بر اجرای بانکداری اسلامی، توسعه سهم بازار و مصرف بهینه منابع تاکید کرد و گفت: شناسایی بازارها و بنگاه های مختلف اقتصادی و جذب مشتریان کلان موضوع مهمی است که مسئولیت آن بر عهده تمامی همکاران می باشد، چرا که کارکنان هر استان با شناختی که از موقعیت های مختلف محل زندگی خود دارند، بهتر می توانند زمینه جذب و نگهداری مشتریان را فراهم نمایند.

ایمانی با تاکید بر این نکته که دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه‌های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است، اضافه کرد: به کارگیری روش‌ها، تدوین راه‌کارها و اجرای برنامه‌های مختلف به منظور جذب مشتریان از نیازهای ضروری است.

وی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت بانک‌های مختلف اگر بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین و به صورت حساب شده آن را اجرایی کند قطعا سهمش را در منابع، مصارف و بهره‌وری به مرور زمان از دست می‌دهد.

مدیر عامل بانک با تاکید بر توسعه آموزش‌های لازم به منظور ارتقای سطح توانایی نیروهای انسانی در برقراری ارتباطات و تعاملات با مشتریان، گفت: نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده یکی از بزرگترین سرمایه های بانک است، چرا که نقشی تعیین کننده در جذب مشتری و حفظ آن دارد.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.

گفتنی است مدیر عامل بانک در این بازدیدها ضمن بررسی عملکرد شعب از شعبی که ارتقاء درجه داشتند با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران