مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم با ابراز خرسندی از اتمام عملیات احداث و تجهیز این شعبه در موعد مقرر و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه، گفت: خوشحالی ما زمانی دوچندان می شود که در زیرساخت های جدید و مدرن ایجادشده، بتوانیم خدمات مناسب تری به مخاطبان ارائه کرده و رضایت بیمه شدگان و مستمری بگیران عزیز را جلب کنیم.
وی با اشاره به این که توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری و حذف ضرورت مراجعه حضوری به شعب برای دریافت خدمات از اولویت های سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: زمانی که ما سازمان را تحویل گرفتیم طرح 3070 برای ارائه 30 خدمت به صورت غیرحضوری در حال پیگیری بود که دستاوردهای ارزشمندی هم داشت. با تلاش مجدانه همه همکاران، امروز تعداد خدمات قابل ارائه به صورت غیرحضوری به 57 مورد افزایش یافته است و تسهیلگری در ارائه خدمات از اولویت های اصلی سازمان است.
موسوی افزود: براساس گزارش مدیران بیمه ای و درمانی استان گلستان، بخش عمده مصوبات سفر قبلی به این استان به نتیجه رسیده است و امروز در شهرهای مختلف استان علاوه بر بازدید از برخی طرح های به نتیجه رسیده، کلنگ زنی 3 درمانگاه جدید نیز انجام شد که امیدواریم در سفر بعدی به این استان، شاهد بهره برداری از پروژه هایی باشیم که امروز و در جریان این سفر آغاز شدند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی هم گرایی و هم افزایی بخش های درمانی و بیمه ای تأمین اجتماعی در استان ها را ضامن ارتقای کیفیت خدمات و جلب رضایت مردم دانست و گفت: با تلاش همه بخش های سازمان و حمایت همکاران صدیق و سختکوش تأمین اجتماعی در بخش های مختلف بیمه ای، درمانی و اقتصادی؛ مسیر توسعه خدمات در این سازمان تا رسیدن به قله های آرمان عدالت و آسایش مخاطبان ادامه خواهد داشت.
وی با تشکر از حمایت های مسئولان محلی استان گلستان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت مردمی سیزدهم با وجود تنگناهای مختلف تحمیلی دشمنان و نیز آثار برخی سوءمدیریت های قبلی، مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کند. در سازمان تأمین اجتماعی زمانی که ما سازمان را تحویل گرفتیم، برای تأمین و پرداخت ماهانه حدود 28 هزار میلیارد تومان تعهدات سازمان، مسئولان وقت ناچار از استقراض 4 تا 5 هزار میلیارد تومان در هر ماه شده بودند که ما هم چند ماهی ناچار شدیم همین مسیر اشتباه را ادامه دهیم؛ اما با تدابیر صورت گرفته در زمینه مدیریت منابع، در 5 ماهی که از سال 1402 می گذرد، بالغ بر 40 هزار میلیارد تومان تعهدات ماهانه را بدون ریالی استقراض از نظام بانکی تأمین منابع کرده ایم.
موسوی همچنین گفت: با راهبردهای تحولی طراحی شده در سازمان، ان شاءالله بخش سرمایه گذاری سازمان تأمین اجتماعی را به سمتی خواهیم برد که به معنای واقعی شرایطی داشته باشیم که نگرانی و دغدغه ای در مورد استمرار اجرای تعهدات سازمان در سال های آینده نداشته باشیم.
وی افزود: دستاوردهای امروز سازمان تأمین اجتماعی، آغاز راه تحول در این دولت است. ما به مدد دانش و تلاش همه همکاران سازمان نشان دادیم که می توان در عین مدیریت مشکلات و کاستی ها، مسیر توسعه خدمات را نیز پیگیری کرد و در حکمرانی تأمین اجتماعی این مسیر توسعه خدمات را برای تأمین امنیت اجتماعی و آسایش مردم و مخاطبان ادامه خواهیم داد.
گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی حاکی است در بخش پایانی سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و هیئت همراه به استان گلستان، همچنین دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی، شامگاه شنبه چهارم شهریور ماه به همراه دکتر رمضان زینلی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گلستان، از بخشهای مختلف بیمارستان حکیم جرجانی گرگان بازدید کرد.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در این بازدید ضمن گفت وگو با شماری از مراجعان و کارکنان بیمارستان؛ به بررسی ظرفیت ها و نیازهای این بیمارستان پرداخت و در زمینه توسعه خدمات و عمق بخشی به خدمات سلامت در این بیمارستان، توصیه هایی به مدیران این مرکز درمانی ارائه کرد.
بیمارستان حکیم جرجانی گرگان که از سال 1380 ارائه خدمات به مردم و بیمه شدگان استان گلستان را آغاز کرده است، در حال حاضر 165 تخت فعال دارد و یکی از مجهزترین و به روزترین مراکز درمانی تأمین اجتماعی در شمال شرق کشور است.