به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های دکتر فرنقی زاد و اقدامات بسیار خوب وی تأکید کرد: روابط عمومی همواره با ذینفعان بانک در ارتباط است و باید با پویائی و توسعه ابزارهای خود بتواند از گستره جامعه برای معرفی هرچه بیشتر مجموعه بهره مند شود.
وی تصریح کرد: رضائی از مدیران با سابقه بانک و دارای دانش و اطلاعات فنی خوبی است و قطعاً تجارب وی برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه روابط عمومی مؤثر خواهد بود. امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت ها و توانائی های کارکنان بیش از پیش در پیشبرد امور موفق باشند.
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه با اشاره به موضوعات فرهنگی و فرهنگ سازمانی و اشاعه آن در بین مجموعه اظهارداشت: این موضوع بسیارمهم و سرنوشت ساز است و مورد توجه مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز می باشد و به جهت ارتباط مستقیم با مردم باید حساسیت ویژه ای داشته باشیم. درواقع مشتری همه بانک است و باید توجه خاصی به جایگاه آنها داشته باشیم.
شیری تأکید کرد: برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس بسیار اثربخش بوده و مورد توجه واحدهای اجرائی قرار گرفته است و حتماً از این طریق از دیدگاه ها و نقطه نظرات مجموعه همکاران مطلع می شویم.
وی با اشاره به ICT محور بودن و سرآمدبودن در این زمینه افزود: باید همه کارها در بستر IT انجام شود و همه اقدامات شفاف و روشن باشد و این مهم مورد توجه همکاران قرار گرفته و باید بارقه های امید در مجموعه را بیش از پیش افزایش دهیم.
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به ساماندهی و جذب نیروی انسانی و تأکید بر ارتقاء کیفیت کارشناسی تصریح کرد: برای بهبود روند انجام امور بایستی از ظرفیت های بدنه کارشناسی بانک استفاده بهتری صورت گیرد.
شیری درپایان افزود: با توجه به فصل بودجه ریزی باید روی موضوع افزایش سرمایه بانک و بودجه سال آینده تمرکز کافی داشته باشیم و راهکارهای مناسب را برای افزایش سرمایه بانک پیش ببریم و در این راستا از توان و ظرفیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات استفاده کنیم.
گفتنی است: درپایان این مراسم با اهداء لوح از فرنقی زاد تقدیر و حکم انتصاب رضائی نیز به وی اعطاء شد.