پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 580433 تاریخ : 1400/02/26-11:04:19
,10028,22,
مراجعه حضوری به شعبه های تامین اجتماعی 70 درصد کاهش یافت

در جلسه معارفه مدیر کل جدید تامین اجتماعی اردبیل مطرح شد

مراجعه حضوری به شعبه های تامین اجتماعی 70 درصد کاهش یافت

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: مراجعه حضوری به شعبه های تامین اجتماعی کشور با حذف دفترچه های تامین اجتماعی به میزان بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهرداد قریب روز شنبه در جلسه معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل افزود: برای کاهش مراجعات مردمی به شعبه های تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع ابتدا حذف تامین اعتبار از دفترچه های درمانی اجرا و بعد از آن هم برنامه ریزی لازم برای حذف دفترچه های تامین اجتماعی از اول اسفند 99انجام شد.

وی اظهار کرد: در آبان ماه سال گذشته طرح 3070 در سازمان تامین اجتماعی مطرح شد و در حال حاضر بر اساس برآورد کارشناسان بیش از 100 میلیون بار مراجعه به شعبه های این سازمان کاهش یافته است.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در 2 سال گذشته اتفاق های مهم و مبارکی در تامین اجتماعی در بخش های مختلف اعم از بخش درمان ،بیمه و بخش ساخت و ساز رخ داده بویژه در سال 99 حذف دفترچه تامین اجتماعی در تاریخ تامین اجتماعی ثبت شد.

قریب با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری برنامه اصلی سازمان تامین اجتماعی است افزود: اجرای طرح 3070 برای کاهش 70 میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی مهمترین برنامه سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سرمایه گذاری به نفع بیمه شدگان است.

وی رضایت مندی بیمه شدگان، افزایش بهره وری کارکنان و صرفه جویی در هزینه ها را از مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا لزوم توسعه خدمات غیرحضوری بیش از پیش احساس شد و تمامی بخش های سازمان برای تحقق این طرح بسیج شدند.

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات ارایه شده به مستمری بگیران افزود: میزان تسهیلات مستمری بگیران در سال قبل به میزان 10 برابر افزایش یافت و در بحث حقوق مستمری بگیران هم اقدام خوبی انجام شده است بطوریکه میزان دریافتی مستمری بگیران از یک میلیون و 600 هزار تومان در سال 98 به چهار میلیون و 200 هزار تومان در سال 1400 رسیده است.

افشین شیرزاده مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: 90 درصد تامین منابع درآمدی سازمان از محل حق بیمه است و وضعیت اقتصادی حاکم ناشی از ویروس کرونا و تحریم اقتصادی بر میزان درآمد سازمان تاثیر گذاشته است ولی باید کاری کرد تا منابع درآمدی سازمان افزایش یابد تا بتوان خدمات بهتری را به بیمه شدگان ارائه داد.

وی با بیان اینکه خدمات بیمه ای در زمان شیوع کرونا متوقف نشده است افزود: نه تنها خدمات بیمه ای توقف نداشته است بلکه موضوع مناسب سازی حقوق بازنشستگان هم بعد از 12 سال اجرایی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: تلاش ما براین است با همکاری پرسنل زحمتکش تامین اجتماعی به تعهدات بیمه ای و درمانی خود به نحو احسن عمل کنیم و نگذاریم تعهدات بیمه ای و درمانی در استان دچار اخلال شود.

در این آیین از خدمات 30 ساله سعید بشر خواه قدردانی و افشین شیرزاده بعنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان اردبیل معرفی شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران