پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522166 تاریخ : 1399/08/11-11:09:15
,5,
مراجعه به شرکت های توزیع برق صفر می شود

معاون هماهنگی توزیع توانیر؛

مراجعه به شرکت های توزیع برق صفر می شود

معاون هماهنگی توزیع توانیر از غیرحضوری شدن نزدیک به 100درصد خدمات قابل ارائه به مردم در شرکت های توزیع برق خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از وزارت نیرو، غلامعلی رخشانی مهر، با بیان اینکه زیرساخت ارائه همه خدمات برق در شرکت های توزیع به صورت غیرحضوری فراهم شده است، گفت: تصمیم بر این است که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، حداقل 95 درصد از خدمات در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از آذرماه به بعد، به صورت غیرحضوری ارائه شود.


رخشانی مهر با تاکید بر اینکه پس از غیرحضوری شدن خدمات، مردم به هیچ عنوان دیگر نیازی به مراجعه در شرکت های توزیع ندارند، افزود: خدماتی مانند اخذ اشتراک، کنتور، موارد مربوط به صورتحساب اعم از دیدن قبض برق، سوابق پرداخت از سال 1380 به این طرف، سوابق مصرف و غیره از جمله خدمات پس از فروشی است که مشترکان می توانند بدون مراجعه به شرکت های توزیع آن را دریافت کنند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر اظهار داشت: در قالب این فعالیت، حدود 40 خدمت که تاکنون به صورت حضوری ارائه می شد، از آذرماه به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و این طرح ارزش افزوده زیادی ایجاد و مراجعات به شرکت های توزیع را به حداقل خواهد رساند که باعث کمک به اقتصاد ملی، کاهش مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست خواهد بود.

وی با ارائه مثالی در این زمینه با بیان اینکه سالانه حدود یک میلیون و 200 هزار مشترک جدید را جذب می کنیم، توضیح داد: هر کدام از این مشترکان جدید گاهی چندین بار برای درخواست و پیگیری کارهای خود به شرکت های توزیع مراجعه می کردند که با انجام این فعالیت جدید، دیگر هیچ نیازی به مراجعه نخواهند داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: مشترکان جدید می توانند به این منظور از طریق سامانه برق من درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند؛ همچنین مشترکان با این کد رهگیری می توانند در بخش پیام ها، رهگیری کارها را پیگیری کرده و همکاران ما موظف به پیگیری و پاسخگویی هستند. به محض ثبت هر درخواست یا خدمت، یک کد رهگیری به مشترک یا متقاضی داده می شود که با این کد رهگیری می تواند به صورت منظم از آخرین مراحل انجام کارها مطلع شود. همچنین در هر مرحله، مشترکان از طریق پیامک نیز در جریان انجام کار قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی توزیع توانیر از هموطنان خواست که به ویژه در شرایط کنونی و درگیری جامعه با بیماری کرونا، با نصب سامانه برق من در گوشی های همراه یا سامانه تلفنی 121 خدمات مورد نیاز خود را دریافت و از مراجعه حضوری بپرهیزند.

رخشانی مهر همچنین با بیان این که شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک نیز به زودی قادر به ارائه خدمات برقی به مشترکان خواهند بود، یادآور شد: در عین حال این سامانه در اختیار دفاتر ICT نیز قرار خواهد گرفت تا مردم بتوانند بدون مراجعه به شرکت های توزیع و خروج از منزل، خدمات مورد نیاز برقی خود را دریافت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران