به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ناصر فلاح سرپرست مدیریت شعب منطقه دو تهران در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: نمایشگاه های مختلف فرصت بسیار مهمی برای معرفی برند بانک به اقشار مختلف است و تقویت برند پست بانک نتیجه حضور در نمایشگاهها بوده است.
فلاح افزود: نمایشگاه فرصت خوبی است تا از نزدیک خدمات رقبای بانکی را رصد کرده و نقاط قوت و ضعف خود و رقبا را شناسایی کنیم تا بر اساس این شناخت بتوانیم یک استراتژی مناسب و موفق برای بانک طراحی کنیم.