وی افزود از سال 1950 به بعد که بروز و ظهور شرکت های چابک و دانش بنیان و استار تاپ ها روند صعودی به خود گرفت شرکت های بیمه که از این ویژگی ها برخوردار بودند مورد توجه بیشتری قرار گرفتند و از آنجاییکه ماهیت این شرکت ها پتانسیل مرتبط شدن به کلیه صنایع را در بطن خود دارد هر فردی با ورود به آن قادر به اجرایی سازی نیچ مارکتینگ در حوزه ی مورد علاقه ی خود خواهد بود از جمله نمایندگان که می توانند با تمرکز بر این تکنیک از یک بازاریاب بیمه به یک مشاور بیمه تبدیل شوند .

جوادی با تاکید بر در نظر گرفتن قدرت رسانه در جلب افکار عمومی و سهولت دسترسی و انتقال اخبار در آن برای همگان در عصر حاضر ، هر مشتری را برابر با تمام مشتریان دانست و استفاده از تمام ظرفیت های موجود جهت جلب رضایت ایشان را از بایدهای این حوزه قلمداد نمود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه کسب و کارهای موفق در حال حاضر از چپ مغزی به راست مغزی یعنی از اعداد و ارقام محوری به عواطف ،احساسات ، ارتباطات و دیتا محوری گرایش یافته، کسب موفقیت و مزیت رقابتی ، همچنین انتخاب کسب و کار های خرد و کلان توسط مخاطب را منوط به در نظر گرفتن این امر دانست.

قابل ذکر است در برنامه جشن ضیافت بیمه رازی که به مناسبت هجدهمین سالگرد بیمه رازی و ماه مبارک رمضان برگزار شده است، طی قرعه کشی بین نمایندگان حائز شرایط هر شب یک سکه طلا و یک عدد چوب گلف به یک نماینده هدیه داده میشود که این جایزه در شب اول به آقای مصطفی اقتداری نماینده شعبه بندرعباس ، شب دوم به آقای یدالله مهدی زاده از شعبه ایلام ، شب سوم به خانم اکرم شوقی نماینده زنجان و شب چهارم به آقای بابک رحیمی شاد نماینده تهران از شعبه کاشانی تعلق گرفت.