به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن 111)، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران از ساعت 9 تا 11 سه شنبه، 29 آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران، پاسخگوی تماسهای تلفنی مسافرین و شهروندان بود.
مدیرکل راه آهن تهران برگزاری این چنین برنامه ها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت: این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند.
وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسوولان دانست و گفت: از طریق این سامانه شهروندان میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری کنند.
هادی نژاد بیشترین آمار تماسها در سامانه سامد در حوزه ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومه ای مطرح کرد و گفت: راه آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه اندازی قطارهای حومه ای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند.