به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جریان این بازدید که احمدی معاون فنی و بازرگانی و مدیران این حوزه نیز مدیرعامل را همراهی می کرد، مهندس نعمتی اهمیت توزیع مرسولات بویژه مرسولات خرید و فروش اینترنتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تلاش و اهتمام همه جانبه در جهت افزایش ترافیک، اولویت قرار دادن دقت و سرعت در فرایند توزیع مرسولات؛ می توانیم بیش از پیش اعتماد و رضایت عمومی را کسب نماییم.
وی با اشاره بر اهمیت ساماندهی نیروی انسانی متناسب با شرح وظایف، کوچک سازی و چابک سازی ستاد مناطق، افزود: توانمند سازی و آموزش کارکنان و رعایت توازن در بکار گیری آنها می تواند نقش موثری در افزایش بهره وری کل شبکه داشته باشد.
معاون وزیر بهبود کیفیت و سرعت در توزیع انواع مرسولات، بویژه مرسولات عادی و قبوض را از دیگر انتظارات شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران ارشد شرکت از واحدهای اجرایی عنوان کرد و گفت: توجه بیشتر به اهمیت این دسته از مرسولات و اهتمام در توزیع به موقع و مطلوب آنها؛ می تواند نقطه قوت شرکت ملی پست در مقایسه با سایر خدمات رسان های حوزه پست باشد.
وی همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران در رسیدگی به مسایل و مشکلات کارکنان، بویژه کارکنان بخش توزیع شد و اظهار داشت: در سایه تقویت همدلی و مشارکت تمامی کارکنان می توانیم شاهد پستی سرآمد و عرضه کننده خدماتی قابل رقابت باشیم.
مهندس نعمتی در جریان این بازدید با چند تن از مشتریان نیز به گفت و گو پرداخت و کمیت، کیفیت و سرعت خدمات رسانی در واحدهای پستی را مورد پرسش قرار داد و در ادامه توصیه های در این خصوص به مسئولان و کارکنان حوزه های اجرایی ارایه داد.