پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 621375 تاریخ : 1401/08/30-21:47:12
,1,
مدیرعامل جدید بانک خاورمیانه معرفی شد

مدیرعامل جدید بانک خاورمیانه معرفی شد

در آستانه یازدهمین سال فعالیت بانک خاورمیانه، جواد جوادی به عنوان مدیرعامل جدید این بانک معرفی شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک خاورمیانه، جواد جوادی، مدیرعامل جدید بانک خاورمیانه با تایید بانک مرکزی و تصویب اعضای هیات مدیره و با توجه به سوابق مدیریتی و تخصصی به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین دکتر پرویز عقیلی کرمانی انتخاب شد.

جوادی از ابتدای تاسیس بانک خاورمیانه در سال 1391 تاکنون، به عنوان قائم مقام و عضو هیات مدیره در این بانک فعالیت داشته است. مدیرعامل جدید بانک خاورمیانه دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه شهید بهشتی و کارشناسی ارشد EMBA از دانشگاه «آلتو»ی فنلاند است. وی همچنین سابقه فعالیت در بانک کارآفرین به عنوان معاون مدیرعامل را نیز در کارنامه خود دارد.
گفتنی است دکتر پرویز عقیلی که بنیانگذار بانک خاورمیانه است به عنوان عضو هیات مدیره، همچنان در بانک حضور خواهد داشت.
جوادی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید بانک خاورمیانه در پیامی اظهار داشت: «ضمن تشکر از اعتماد هیات مدیره و قدردانی از تلا ش های جناب آقای دکتر عقیلی کرمانی، مدیران و کارکنان بانک خاورمیانه که طی یک دهه موجب رشد، بلوغ و تعالی بانک بوده اند؛ اکنون که وارد دومین دهه از فعالیت بانک می شویم، طبق اصل رشد و جانشین پروری که همواره در فرهنگ خانواده بانک خاورمیانه جریان داشته، مسوولیت مدیریت به یکی دیگر از اعضای خانواده سپرده شده و این روال در مورد سایر همکاران برای حضور در رده های مدیریتی نیز استمرار خواهد داشت.»
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه های راهبردی پیش روی بانک خاطرنشان کرد: «برنامه ریزی راهبردی ما در خاورمیانه با توجه به اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک بانک همچنان تمرکز بر حوزه بانکداری شرکتی است و در کنار این برنامه اصلی بر توسعه خدمات دیجیتالی، ارائه راهکارهای خدمات الکترونیکی ویژه مشتریان حقوقی و حقیقی، طراحی و گسترش سامانه های غیرحضوری در کنار ارائه خدمات ارزی و بین المللی نیز فعال خواهیم بود.»
جوادی تاکید کرد: «همراهی و کمک به رشد کسب و کار مشتریان همچون گذشته رویکرد اجرایی بانک خواهد بود و به این منظور تربیت سرمایه انسانی توانمند و متخصص و ارائه خدمات بانکی متناسب با نیازهای اختصاصی مشتریان را مورد توجه قرار خواهیم داد. »



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران