پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 52196 تاریخ : 1393/06/18-10:23:09
,1,16,17,
مولفه های بانک سینا برای توسعه پایدار و ارتقاء سهم بازار

مدیرعامل تشریح کرد:

مولفه های بانک سینا برای توسعه پایدار و ارتقاء سهم بازار

مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه گیلان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه گیلان، ضمن بازدید از شعب رشت، آستانه و لاهیجان در نشست کارکنان منطقه حضور یافته و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفتند.
دکتر کوروش پرویزیان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و ولادت امام رضا(ع) اظهار داشت: نیروی انسانی صدیق، امین و قابل وثوق بانک سینا در کنار ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک دو مولفه مهم جهت افزایش سهم بازار، ارتقاء برند و سودآوری پایدار بانک به شمار می رود.
وی تصریح کرد: بانک سینا با وجود کارکنان ممتاز، تحصیل کرده و قابل اعتماد و برخورداری از خدمات مطلوب در حوزه بانکداری الکترونیک، برندی مطمئن و شناخته شده برای مردم است. 
وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در شعب بانک سینا، گفت: شناخت روحیات مشتری و وفادار ساختن آنها به بانک، موضوع بسیار مهمی است که می بایست بیش از پیش مورد توجه روسای شعب و تمامی همکاران قرارگیرد.
وی در پایان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت و کارکنان منطقه گیلان، خواستار تلاش بیشتر همکاران جهت جذب و تخصیص منابع در راستای تحقق اهداف عالیه بانک شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران