پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 683064 تاریخ : 1403/04/06-18:29:04
,10025,
مدیرعامل بیمه دی: نقش شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت انکار ناپذیر است

مدیرعامل بیمه دی: نقش شبکه فروش در تحقق اهداف شرکت انکار ناپذیر است

مدیرعامل بیمه دی در ادامه جلسات فصلی با شبکه فروش، با نمایندگان گرید A این شرکت دیدار داشت و ضمن تأکید بر اهمیت شبکه فروش، این مجموعه را از ارکان مهم شرکت دانست و نقش آن را در تحقق اهداف انکار ناپذیر ذکر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی در این نشست که اعضای هیات عامل و مدیران ستادی حضور داشتند، افزود: منافع شرکت به منافع شبکه فروش گره خورده است و هرچه امکانات و فضا برای رشد ایشان مهیا باشد، مسیر تحقق اهداف شرکت هموارتر خواهد بود.

وی افزود: بسیاری از چالش ها و مسائل شبکه فروش از سال گذشته در دست بررسی و حل شدن است و رویکرد به این سو در حال حرکت است.

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به ضریب نفوذ بیمه در کشور اظهار کرد: بازار صنعت بیمه دارای ظرفیت های بسیاری است و با توجه به ضریب نفوذ بیمه در جامعه می توان گفت فرصت های مغفول مانده زیادی وجود دارد که می توان با جذب این بازار و پرتفوی موجود در آن علاوه بر تامین اهداف، سهم پرتفوی شرکت از صنعت بیمه را افزایش داد.

وی در ادامه تصریح کرد: درخصوص افزایش فروش و خرده فروشی باید این نکته مدنظر قرار گیرد که هر فروشی مورد نظر نیست؛ فروشی که ضریب خسارت بالایی داشته باشد نمی تواند جایگاهی در سبد پرتفوی شرکت داشته باشد.

نایب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی بیان کرد: تیم سازی، خدمات پس از فروش، تمدید قراردادها، جذب بازارهای جدید، رعایت اخلاق و حرفه ای گری مواردی هستند که باید مدنظر شبکه فروش قرار بگیرد، رقابت سالم در فضای بازار صنعت نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، متانت در کار و مذاکره، رعایت اخلاق و چارچوب ها خط قرمز ما در عرصه صنعت بیمه است.

در این نشست که نمایندگان گرید A تهران به صورت حضوری و بقیه به صورت برخط حضور یافتند، جمعی از نمایندگان به بیان مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند که مدیرعامل بیمه دی پس از استماع، به سوالات ایشان به طور مبسوط پاسخ داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران