پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 176299 تاریخ : 1394/09/10-12:01:03
,17,10025,
 بیمه آرمان در رتبه اول شاخص توانگری مالی صنعت بیمه کشور قرار دارد

مدیرعامل:

بیمه آرمان در رتبه اول شاخص توانگری مالی صنعت بیمه کشور قرار دارد

مدیرعامل شرکت بیمه آرمان به همراه قائم مقام و معاونین از سرپرستی جنوب غرب کشور بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, ازعلی فتحعلی در این بازدید که برخی از مدیران شرکت نیز وی را همراهی می کردند گفت: پیش بینی می کنیم که این سفر یکی از پربارترین سفرهای ما باشد. خوزستان با توجه به منابع آبی و نفتی، از استان های پیشرو در کشاورزی وصنعت است و با باید از این جایگاه و ظرفیت ها بهترین بهره را ببریم. هم اکنون بیمه آرمان در سه شهر اهواز، بندر امام خمینی و آبادان دارای شعبه است و 13 دفتر نمایندگی این شرکت بیمه گر در خوزستان به صورت فعال در حال ارایه خدمات بیمه ای هستند.                   

وی گفت: خیلی خوشحالم که در خوزستان زرخیز و در خانواده بیمه آرمان در این استان حاضر شده ام. کارکنان بیمه آرمان از لحاظ اخلاقی و کاری گلچین شده اند و قابلیت ها و خصوصیت های تک تک آن ها بررسی و تایید شده است . میان تیم مدیریتی و کارکنان در این شرکت، رابطه کاری در کنار رابطه معنوی حاکم است و همه ما یک خانواده محسوب می شویم. و از همین رو است که کارکنان شرکت با مشتری مداری وعملکرد مطلوب شان مراتب رضایت مندی مشتریان را جلب کرده اند و ما بارها مورد تقدیر مشتریان بزرگ خود قرار گرفته ایم

علی فتحعلی گفت: با آن که حدود چهار سال از عمر شرکت بیمه آرمان می گذرد اما در این مدت توانسته است که اعتماد بسیاری از شرکت های بزرگ را جلب کند و هم اکنون با 9 بانک و موسسه مالی همکاری می کند. اثرات رضایمندی مشتریان در قراردادهای یک شرکت بیمه بروز کند و امروز بیمه آرمان مفتخر است که سازمان های بزرگی همچون وزارت ارشاد، بانک مسکن و دیگر وزارتخانه ها را تحت پوشش بیمه ای خود دارد و رضایت مدیران و کارکنان آنان را جلب کرده است

ناصر سلوکی قائم مقام مدیر عامل بیمه آرمان نیز در این جلسه گفت: در کشورهای اطراف ایران، ناامنی موج می زند اما در این میان کشور ما امنیت پایداری را در خود ایجاد کرده است و این امنیت است که گردش و شکوفایی اقتصادی و افزایش صادرات و واردات را ایجاد می کند. خوشبختانه پس از توافقات هسته ای میزان انتظارات کشورهای خارجی از ما افزایش یافته است. این مساله چشم اندازی را به وجود می آورد که در آینده ما در یک محیط مناسب تر و با یک اقتصاد پویاتر فعالیت کنیم

وی ادامه داد: وظیفه ما است که در این شرایط نقش بیمه را نیز تعریف کنیم و در کنار منطقه آزاد اروند ما باید پاسخگوی همه کسانی باشیم که به بیمه آرمان اعتماد می کنند و دارایی و ثروت خود را به ما می سپارند. این ماموریت بزرگ و خطیری است که بر دوش همکاران ما گذاشته شده است. با اطمینان قلبی می گویم که به امید خداوند، آقای بار افکن و همکاران ما در خوزستان از پس این ماموریت بر می آیند و هر سالی که بگذرد سرپرستی منطقه جنوب غرب بیمه آرمان جایگاه بهتر و موثرتری را در میان شرکت های بیمه گر پیدا خواهد کرد

قائم مقام مدیرعامل بیمه آرمان در مورد نوگرایی این شرکت گفت: ما برای این که بتوانیم در مواجهه با مشتری موفق باشیم به غیر از ارتباط اینترنتی، یکی از بهترین نرم افزار های موبایلی را در خصوص اطلاع رسانی بیمه ای ، ارایه نرخ حق بیمه، اعلام حادثه خسارت وپرداخت اقساط با عنوان «همراه آرمان» وارد صنعت بیمه کرده ایم. این نرم افزار هم اکنون در قالب اندروید از کافه بازار قابل دانلود است و نسخه ی ios آن نیزتا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.

او گفت: در بحث پرداخت خسارت و استفاده از بانکداری الکترونیکی در بیمه آرمان بسیاری از مسیرها را پیموده ایم. برای نمونه به بیمه گذار اعلام کرده ایم که به هر نحو ممکن آماده دریافت حق بیمه آنها خواهیم بود. در بحث خدمات درمان تکمیلی به بیمه گذار از روش های اینترنتی استفاده کرده ایم تا بیمه شده بتواند بدون هیچ محدودیتی و تنها با کارت ملی به بیمارستان های مورد قرارداد ما مراجعه کند و بستری شود.

وی ادامه داد: در خصوص پرداخت خسارت، شرکتی را تاسیس کرده ایم . این شرکت هم اکنون در تهران برای ارایه خسارت سیار خودرو درحال فعالیت است . به این معنا که بیمه گذار بدون مراجعه ، خسارت را به ما اعلام می کند و موتور سوار های ما که در شش نقطه تهران مستقر هستند به محل مراجعه و خسارت را بازدید و ارزیابی می کنند واز طریق سیستم های الکترونیک اعلام حادثه می شود. یک کارت بانکی خاص با موجودی صفر در همان لحظه به خسارت دیده داده می شود و ظرف حداکثر 48 ساعت مبلغ ارزیابی شده خسارت به کارت مذکور منتقل و قابل برداشت می شود. این خدمت هم اکنون در تهران میسر است و به زودی در دیگر مراکز استان نیز اجرایی خواهد شد.

سلوکی گفت: در کنار مسایل یاد شده ، ما خدمات خسارت را علاوه بر شعبه ها به یک موسسه معتبر ارزیابی خسارت برون سپاری کرده ایم تا در جاده ها و شهرستان های کوچک ارزیابی خسارت کنند

وی درباره توسعه پوشش شبکه بیمه ای در بیمه آرمان گفت: ما بر اساس ضوابط بیمه مرکزی ، به وسیله بخش خصوصی و نمایندگان بیمه ای خود،شبکه فروش خود را در کل کشور توسعه می دهیم. این نمایندگان پس از آموزش و کسب مجوز از بیمه مرکزی به خانواده بیمه ی آرمان اضافه می شوند و فعالیت خود را شروع می کنند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه آرمان گفت: ما با بخش کشاورزی از دو طریق ارتباط داریم . روش نخست از طریق پوشش بیمه ای ماشین آلات کشاورزی است. از این روش پوشش های بیمه ای را به کشاورزانی با تسهیلات بانک کشاورزی ماشین آلات خریده اند از همان ابتدا ارایه می دهیمدر روش دوم از طریق انعقاد قرارداد با سازمان تعاون کشاورزی، در بسیاری از مراکز استان ها بحث بیمه های کشاورزی را باز کرده ایم که انواع پوشش های بیمه ای را در این باره ارایه می دهیم

وی در اشاره به جایگاه بیمه آرمان در صنعت بیمه کشور گفت: در این چهار سال فعالیت، ما توانسته ایم 3 درصد از سهم صنعت بیمه کشور را به خود اختصاص داده ایم و برنامه هایی برای افزایش این سهم داریم. بیمه مرکزی نیز هرسال برای شرکت های بزرگ بیمه رتبه بندی شاخص توانگری مالی را که به معنای توانایی ایفای تعهدات شرکت های بیمه است اعلام می کند، که بیمه آرمان در این باره در رتبه اول قرار دارد.

وی مورد شرایط پس از برجام گفت: اگر تحریم ها برطرف شود، شرکت بیمه آرمان با شرکت های بیمه گر خارجی در واگذاری ریسک های داخل کشور همکاری خواهد داشتاین کار باعث می شود که نرخ تمام شده برای بیمه گذار پایین می آید و همچنین آن ها آموزش های بیمه ای جدیدی را به ما خواهند داد تا بتوانیم در عرصه فرامنطقه ای نیز وارد شویم.

در ادامه حسین بار افکن، رئیس کل منطقه 9 بیمه آرمان گفت: من اعتقاد دارم که با برنامه ریزی نیروی انسانی می توان به بهترین شیوه کارها را انجام داد.از آنجا که ما باید به مشتریان پاسخگو باشیم با برنامه ریزی درست برای نیروی انسانی از ظرفیت نیروهایمان استفاده کرده ایم. همچنین با راه اندازی اتوماسیون داخلی و برنامه ریزی برای فعالیت های روزانه در امور مشتریان تسریع ببخشیده ایم

وی گفت: در خوزستان ما با موانع و چالش های بزرگی رو به رو هستیم . از یک سو بیشتر قراردادهای کلان بیمه مربوط به خوزستان در پایتخت منعقد می شوند و تنها برخی سازمان ها هستند که به صورت مستقل در خوزستان عمل می کنند. از سوی دیگر ما باید با بیمه های منطقه آزاد رقابت کنیم. این شرکت ها با نرخ هایی نا متعارف در منطقه آزاد فعالیت می کنند که به هیچ وجه برای ما توجیه اقتصادی ندارد و همین مساله کار در خوزستان را دشوار می کند

بار افکن گفت: با وجود حجم کاری بالا، کارکنان این شرکت احساس تعلق زیادی نسبت به خانواده بیمه آرمان دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران