پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 113357 تاریخ : 1393/11/06-06:08:37
,1,16,17,
 فرهنگ‌سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان

مدیرعامل بانک تجارت :

فرهنگ‌سازی برای مدیران، کارکنان و مشتریان

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و  صنعت به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مدیرعامل بانک تجارت با ارائه مقاله‌ای با عنوان "بانکداری الکترونیک؛ الزامات زیرساختی و ملاحظات فنی"در  پنل تخصصی این همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، تاکید کرد: سرعت تحولات در عرصه خدمت رسانی بانکها در دیگر کشورها بسیار بالاست و در ایران نیز ، بانک‌ها به عنوان کاربر، از ارگان‌ها و شرکت‌های فعال در عرصه زیرساخت الکترونیک انتظار دارند که بستر را برای ارائه آخرین خدمات بانکی به نحو مطلوب و مورد انتظار مشتریان فراهم کنند.

وی الزامات اجرای فراگیر و کامل بانکداری الکترونیک را مستلزم ایجاد سه زیرساخت "فنی ارتباطی"، "حقوقی" و "فرهنگی اجتماعی" دانست و یادآور شد: در بخش فنی و ارتباطی ایجاد ارتباط صحیح و بی وقفه بین ارکان و اجزاء ارائه خدمات بسیار حائز اهمیت است ، البته تاکنون اقدامات خوبی در کشور در این زمینه انجام شده اما نیاز به پیشرفت‌های بیشتری داریم. مقدم در خصوص زیرساخت‌های حقوقی نیز اظهار داشت: قانون به عنوان مجموعه مقررات بین روابط اشخاص و بازیگران یک مجموعه به شمار می رود و در زمینه بانکداری الکترونیک قواعد تدوین و نوشته شده اما هنوز پیوست قانونی آن فراهم نشده است.

مدیرعامل بانک تجارت ارائه آخرین آموزش‌های مربوطه جهت معرفی مزایای محصولات به مشتریان را رکن فرهنگی و اجتماعی بانکداری الکترونیک دانست و گفت: اگر نتوانیم رفتار و بینش مشتریان نسبت به بانکداری الکترونیک را عوض کنیم نخواهیم توانست بستر مناسب را برای اجرای صحیح بانکداری الکترونیک آماده کنیم.

وی با ارائه آمار از جنبه‌های مختلف پیشرفت صنعت ارتباطات و شبکه بانکی کشور، خاطر نشان کرد: بر اساس آمار ،در بخش ارتباطات الکترونیک هزینه های بسیاری در کشور صرف شده است ، اما در مقایسه با کشورهای دیگر پیشرفت لازم را نداشته‌ایم.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه تاکید کرد: تا تولید علم و ایده نو ایجاد نشود حرکت رخ نخواهد داد؛ باید آموزش و فرهنگ‌سازی را در سه لایه مدیران، کارکنان و مشتریان با جدیت پیگیری کنیم و در این مسیر از آخرین دستاوردهای علمی سایر کشورهای بهره گیریم.

محمدابراهیم مقدم در پایان با اشاره به ابلاغ سیاستهای‌ اجرایی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: شرایط اقتصادی امروز کشور به گونه ای است که دیگر چاره‌ای جز گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد مقاومتی نداریم و در این دوره گذار باید تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها و البته مردم، اجرای دقیق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهند.

چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد به بررسی آخرین تحولات و دستاوردهای جهانی و ملی عرصه فناوری های نوین بانکداری و نظام های پرداخت می‌پردازد.

گفتنی است بانک تجارت در نمایشگاه جانبی این همایش ، با ارائه غرفه مشترک با شرکت سیمرغ تجارت اقدام به معرفی آخرین محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک نمود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران