پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 51917 تاریخ : 1393/05/19-11:01:15
,1,16,17,
مدیرعامل بانک تجارت: باید ضریب اطمینان خدمات الکترونیک افزایش یابد

مدیرعامل بانک تجارت: باید ضریب اطمینان خدمات الکترونیک افزایش یابد

در سمینار آموزشی امنیت در بانکداری الکترونیک ،بر لزوم رعایت امنیت در نرم افزارها،سخت افزارها و کلیه ابزارهای مورد استفاده در فضای مجازی تاکید شد.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت  به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در سمینار آموزشی امنیت در بانکداری الکترونیک که در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، مقدم مدیر عامل بانک تجارت درباره اهمیت حفظ امنیت بویژه در فضای مجازی تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: باید به دنبال یافتن راهکارهایی باشیم که ضریب اطمینان را در استفاده از خدمات الکترونیک افزایش داده، برای کاربران خود محیطی امن ایجاد نماییم و firewall (دیوار حفاظتی) مناسب به وجود بیاوریم.

وی با تاکید بر لزوم آموزش به کاربران برای استفاده از خدمات الکترونیک گفت: باید حس اعتماد را در کاربران خود ایجاد نموده و ریسک استفاده از خدمات الکترونیک را به حداقل برسانیم.

در خاتمه مقدم، درخواست همفکری و مساعدت همه جانبه از کلیه متخصصان این حوزه ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوانیم امنیت فضای مجازی را به حداکثر برسانیم.

در این سمینار یکروزه که در چهار پانل تخصصی ،آموزشی برگزار شد درباره تجهیزات احراز هویت در بانکداری الکترونیک، مرکز عملیات امنیت، رمزنگاری و تجهیزات آن در بانکداری الکترونیک و محصولات و خدمات امنیتی بحث و تبادل نظر شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران