پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353145 تاریخ : 1397/05/06-13:10:06
,2,
مدیرامور شعب پست بانک ایران: هم‌اندیشی و تبادل تجارب رؤسای شعب موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود

مدیرامور شعب پست بانک ایران: هم‌اندیشی و تبادل تجارب رؤسای شعب موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود

دکتر کریمی درجلسه بررسی عملکرد شعب این بانک گفت: برگزارشدن جلسه ارزیابی عملکرد شعب بصورت گفتمانی یک روش موفق و مؤثر بوده و هم‌اندیشی و تبادل تجربیات موجب توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک، دکتر کریمی مدیر امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران گفت:  وجود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری برای ایجاد درآمد در شعب ضروری بوده، اما برای تحقق اهداف درآمدی بانک، احساس مسئولیت در رئیس و کارکنان شعبه در اولویت می باشد.

کریمی تصریح کرد: رقابت در عرصه بانکداری کاری دشوار است و بدون مجهزشدن به دانش روز و تحلیل مستمر وضعیت درآمدها و هزینه‌های شعب نمی‌توان انتظار موفقیت داشت.
علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق نیز در این جلسه هدف از ارزیابی شعب را کمک به رؤسای شعب برای شناخت نقاط ضعف و قوت شعبه دانست و گفت: شعبی که در شاخص‌های مهم عملکردی مانند وصول مطالبات، خدمات الکترونیک، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و ... خوب عمل کنند مورد تقدیر همه جانبه قرار می گیرند.
پورحسین جایگاه رئیس شعبه را جایگاهی ارزشمند دانست و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم و ایجاد اشتغال فرصتی است که اگر شعبه به درستی به آن عمل کند هم رضایت مردم و هم رضایت خداوند را در پی دارد.
وی تصریح کرد: عدم شناخت مشتریان موجب بالارفتن مطالبات و افزایش چک‌های برگشتی شده و رؤسای شعب باید برنامه دقیقی برای ارتباط با مشتریان شعب و باجه‌های بانکی داشته باشند.
گفتنی است: نهمین جلسه ارزیابی شعب پست‌بانک‌ایران با حضور رؤسای 28 شعبه، اول مردادماه برگزار و عملکرد آنان در شاخص‌های عملکردی منابع، شاخص مصارف و منابع، شاخص مطالبات، ضمانتنامه، درگاه‌های الکترونیک و... مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران