پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493931 تاریخ : 1398/08/30-10:14:18
,2,
مدل کسب‌وکار بانک توسعه تعاون مبتنی بر مولفه‌های بانکداری دیجیتال در حال شکل‌گیری است

مدل کسب‌وکار بانک توسعه تعاون مبتنی بر مولفه‌های بانکداری دیجیتال در حال شکل‌گیری است

عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: مدل کسب‌وکار بانک توسعه تعاون مبتنی بر مولفه‌های بانکداری دیجیتال در حال شکل‌گیری است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از غرفه این بانک در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار داشت: پیشرفت‌های حوزه پرداخت و بانکداری الکترونیک استمرار داشته است و با اثرگذاری در سیستم‌های مالی و بازارهای نوظهور، کسب‌وکارهای گوناگون را دچار تحول نموده است. نجفی افزود: کسب‌وکارها در فضای نوین بازارها شکل جدیدی به ساختار عرضه و تقاضا بخشیده است و تقاضاها و عرضه‌های متنوع را در ابعاد جغرافیایی و زمانی به هم متصل نموده و ارزش اقتصادی را در سطحی بالاتر و تنوعی بیشتر ایجاد نموده و نیازهای تولیدی و مصرفی فعالان اقتصادی و مصرف‌کنندگان را با سرعت و کیفیت بیشتر تأمین نموده و به سلیقه، ذائقه و سفارش مشتریان اهمیتی ویژه قائل می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه در توسعه بانکداری دیجیتال تأمین تجهیزات نوین و بهره‌گیری از سامانه‌ها و نرم‌افزارهای تخصصی از الزامات می‌باشد گفت: فرهنگ‌سازی ترویج بانکداری دیجیتال و مطابقت راهبردها، استانداردها و فرآیندهای بانکداری با مقتضیات بانکداری دیجیتال ضروری می‌باشد و حوزه ارتباط با مشتریان باید نیازسنجی و سفارشی‌سازی محصولات، سطح رضایت مشتریان هوشمند را ارتقا بخشد و در تعامل با مشتریان با ارائه گزینه‌های گوناگون، سناریوهای کاربردی را عرضه نماید.  

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: همگام با پیشرفت‌های حوزه دیجیتال، فرآیندهای اعتبارسنجی، سطح‌بندی مشتریان، تشکیل پرونده اعتباری و گزارش‌نویسی و تصویب پرونده‌ها با سرعت و کیفیت بالاتری صورت می‌پذیرد و بانک‌ها با فراغت بیشتر و با آستانه بالاتر تحمل ریسک، بیشترین حجم عملیات را متوجه خدمات تخصصی به مشتریان می‌نمایند.

نجفی حضور استارتاپ های دانش بینیان و ارزش‌آفرین را در  ایجاد فرصت‌های شغلی، بروز استعدادها، اتصال تقاضا به عرضه، شکل‌گیری مشاغل نوین، سفارشی‌سازی خدمات و عرضه خدمات تخصصی مثمر ثمر دانست و گفت: بانک توسعه تعاون بااهمیت ویژه به کسب‌وکارهای نوین و تعاونی‌های نوع جدید و با ارائه محصولات تخصصی بانکی و با همکاری اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی می‌تواند در تبدیل فرآیندهای سنتی به فرآیندهای نوین و الکترونیک و رونق دهی به بازار تعاونی‌ها و ایجاد زیرساخت امن و شفاف برای معاملات تعاونی‌ها موثر واقع شود.

شایان‌ذکر است در این بازدید سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی حضور داشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران