به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، علی بنیادی نائینی اظهار کرد: رشد صنعت بیمه و توسعه ضریب نفوذ آن، را هکارهای مختلفی دارد که یکی از آن ها، توسعه محصولات نوین بیمه ای است.
وی گفت: بیمه مرکزی ج.ا.ا در سال 1402 به 21 محصول جدید و در سه ماهه اول سال 1403 به 15 محصول جدید بیمه ای مجوز اعطاء کرده که این موضوع حاکی از اهتمام شرکت های بیمه ای و نهاد ناظر بر این موضوع است.
دکتر بنیادی ضمن اشاره به پویایی بیمه دی، این شرکت را مجموعه ای نو آور قلمداد و اظهار کرد: یکی از این محصولات نوین و خلاقانه ای که مورد توجه و تأیید بیمه مرکزی قرار گرفت، بیمه نامه «زندگی بهادار» است که از سوی شرکت بیمه دی مطرح و پیشنهاد شد. اتصال این بیمه نامه به دارایی های مردم از طریق صندوق های مالی، مانند صندوق طلا، صندوق مسکن و صندوق های سهامی مهمترین ویژگی این بیمه نامه است.
وی افزود: باید در نظر داشت که بیمه های زندگی در عرصه خرده فروشی تعریف می شوند و توسعه بیمه های زندگی به سبب همین ویژگی، موجب توسعه پایدار درآمدی شرکت های بیمه ای خواهند شد. توجه بیمه دی به این موضوع مهم، سبب شده تا این شرکت در کنار کارهای مهم و قراردادهای بزرگی که منعقد کرده، خرده فروشی را نیز از نظر دور ندارد و از طریق ارائه محصول جدید «زندگی بهادار» نسبت به این موضوع اهتمام ورزد و فعالیت خود در راستای جریال درآمدی پایدار را قوت بخشد.