مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: با همکاری همه کارکنان باید با پیاده سازی یک برنامه مدون و منسجم، به جبران عقب ماندگی ها و بهبود کسب سهم بازار در شبکه بانکی کمک کنیم.
وی تغییر در سیاست های فناوری اطلاعات بانک را در شرف تغییر خواند و با تاکید بر این که سطح خدمات رسانی در این بخش باید ارتقا یابد، اظهار کرد: سیاست های تازه ای در این بخش تدوین شده که از این پس همه محصولات بانک براساس نیاز مشتریان تولید می شود.
دکتر فرزین در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست و تاکید کرد: با تخصیص شعبی به امور شرکت های دانش بنیان، سبد خدمات اعتباری بانک را به سمت برآورد کردن خواسته های کسب و کارهای دانش بنیان و استارتاپ ها هدایت کرده ایم.
وی اظهار داشت :دسترسی آحاد جامعه به خدمات مالی ضروری است، بنابراین بانک ملی ایران وظیفه دارد تا به تامین مالی مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی بپردازد.
فرزین توسعه خدمات غیر حضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، کاهش زیان دهی، رشد سپرده ها و کنترل مصارف را از جمله مهمترین برنامه های این بانک در سال جاری خواند و اظهار کرد: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.
وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیروهای توانمند آن دانست و ادامه داد: این امکان فراهم شده است که همه در بانک می توانند بر اساس شایستگی های حرفه ای شان ارتقا یابند.
وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت های موسسه مالی بزرگ مدیون حمایت های عموم مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.
گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران درسفر به استان قم، ضمن بازدید از شعب منتخب، با جمعی از کارکنان دیدار کرد و به بیان دیدگاه های خود برای بهبود روند فعالیت بانک پرداخت.
ارائه گزارش در بخش های مختلف توسط سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان قم و پرسش و پاسخ و تبادل نظر از دیگر بخش های این هم اندیشی بود.