به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , محمد جعفری اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از ارائهدهندگان کالا و خدمات در کشور حقوق مصرفکنندگان را رعایت نمیکنند.
وی ادامه داد: فروش کالا و خدمات با کیفیتی پایینتر از کیفیت عنوان شده و همچنین عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب از سوی ارائهدهندگان کالا و خدمات از مهمترین مشکلات مصرفکنندگان در این حوزه است.
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان افزود: در این شرایط مصرفکنندگان بسیاری از اجناس و خدمات را خریداری میکنند اما در صورت خرابی کالا یا ایجاد مشکل در خدمات خریداری شده از خدمات پس از فروش مناسب بهرهمند نمیشوند.
جعفری با بیان اینکه خوشبختانه فراکسیون حمایت از حقوق مصرفکنندگان در مجلس نهم تشکیل شده و فعالیتهای خوبی در چند سال اخیر داشته است، تصریح کرد: امیدواریم در دوره دهم فعالیت مجلس قوانین مناسبی برای صیانت از حقوق مصرفکنندگان تصویب و اجرایی شود.