او ادامه داد: حوزه درمان، در صنعت بیمه بسیار تخصصی است زیرا با توجه به علم روز حوزه پزشکی، درمان های به روز معرفی می شود که صنعت بیمه باید در کنار پزشکان بوده تا بهترین نرخ و راهکار پرداخت خسارت در حوزه درمان را ارائه کند، همچنین رفتار حوزه بیمه های درمان باید به گونه ای باشد که حقوق تمام ذینفعان حفظ شود و در کنار آن زیانی از قبال قرارداد درمان به شرکت وارد نشود.
عابدی با بیان اینکه جلب رضایتمندی اولویت اصلی مجتمع های تخصصی است، یادآور شد: مجتمع های تخصصی نیازهای بازار را شناسایی، پاسخ مناسب ارائه و ریسک بیمه نامه را در راستای ارائه خدمات به روز به تمام ذینفعان پیش بینی و بررسی می کنند.
سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان، مجتمع های تخصصی را همراه و دستیار هوشمند بیمه گذاران دانست و خاطرنشان کرد: بیماری در کنار فشار روحی و روانی، فشار اقتصادی بر بیمار و خانواده آن تحمیل می کند، از این رو بیمه های درمان و مجتمع تخصصی درمان بیمه رازی به دنبال همراهی بیشتر با بیماران و کاهش هزینه های اقتصادی و روحی به بیماران است.
عابدی گفت: از سال آینده با به کارگیری نیروهای متخصص، ملاقات از بیماران در راستای پیگیری روند درمان و ارائه مشاوره درمانی در دستور کار قرار دارد و این در حالی است که در ماه های اخیر مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه رازی تحت پایش و رتبه بندی قرار گرفته اند تا مراکز درجه 1 به بیمه گذاران معرفی و دیگر مراکز مشخص و خود را ارتقاء دهند.
او یادآور شد: در برنامه های سال آینده پیشنهاد شده تا عقد قراردادهای درمان با نظر و مشورت دکترهای معتمد و متخصص شرکت انجام شود و در کنار آن طرح Home icu که طرح پیشنهادی بنده بوده در شرکت بیمه رازی اجرایی شود.
سرپرست مدیریت مجتمع تخصصی درمان، یکی از معضلات حوزه درمان را عدم آگاهی بیمه گذاران نسبت به شرایط قرارداد بیان کرد و گفت: پیشنهاد می شود شرکت های بیمه همراه با مسئول واحد رفاه سازمان بیمه گذار، بند و شرایط قرارداد برای بیمه گذار تبعین شود.