پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445184 تاریخ : 1397/10/17-10:27:43
,15,
مبنا کارت آریا تغییر نام داد

مبنا کارت آریا تغییر نام داد

شرکت مبنا کارت آریا به پرداخت الکترونیک سپهر تغییر نام داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پرداخت الکترونیک سپهر، مهندس بابک رهنماپور مدیرعامل این شرکت در مراسم صبحانه‌ با حضور مدیران و پرسنل شرکت، با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی اعضای هیات مدیره و بانک صادرات و با در نظر گرفتن استراتژی‌ها و اهداف تعیین شده، تصمیم به برندسازی مجدد گرفتیم و در همین راستا نام شرکت به پرداخت الکترونیک سپهر تغییر کرد.

وی افزود: طراحی لوگو و برندسازی نیز در حال انجام است و مراحل ثبتی به طور کامل صورت پذیرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم با توجه به سند راهبردی شرکت انجام گرفته است.

مهندس رهنماپور با اشاره به اینکه برنامه توسعه شرکت و توانمندسازی نیروی انسانی از اولویت‌های وی بوده، ادامه داد: وقتی از توسعه سخن می‌گوییم، باید دید چالش‌های پیش روی ما چیست؟ رکود اقتصادی، تورم، تغییرات نرخ ارز، افزایش هزینه‌های عمومی، تغییرات قوانین مالیاتی در زمره این چالش‌ها قرار دارد. از طرفی فرصت‌های بسیار خوبی داریم، ما مشتری بسیار بزرگی داریم به نام بانک صادرات ایران و می خواهیم از این ظرفیت بزرگ به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

مدیرعامل این شرکت ادامه داد: با عنایت به تغییر ساختار و تغییر نگرش مدیریتی انجام گرفته در سازمان، با امید به لطف خدا با نظم و برنامه ریزی، کنترل و بهبود مستمر به اهداف ترسیم شده دست خواهیم یافت. امروزه شرکت‌هایی که نتوانند خودشان را با شرایط بازار همگام کنند، از بین خواهند رفت. از طرفی در راستای تغییر نگرش مدیریتی برنامه‌های رفاهی نیز برای پرسنل بر اساس عملکردشان خواهیم داشت و البته اجرای منظم برنامه‌های آموزشی از اهم اولویت‌های شرکت برای افزایش بهره وری و اثربخشی پرسنل سازمان می‌باشد.
مهندس رهنماپور چشم‌انداز شرکت را این گونه ترسیم کرد:  این مجموعه به عنوان شرکتی سرآمد، چابک، خلاق و پویا و با وسیع ترین و بروزترین ابزارها و شبکه‌های پرداخت با ارائه بهترین محصولات، سریع ترین و با کیفیت‌ترین خدمات و ستادی متخصص، نخبه، جوان با تجربه و با بکارگیری کارکنان بهره ور و کارآمد به عنوان انتخاب اول مشتریان در ایران و جهان خواهد درخشید.

وی افزود: ما باید سهم بازار خود را افزایش دهیم و به واسطه آن رتبه‌های عملکردی خود را بهبود ببخشیم. از اینرو، روزها، ماه‌ها و سال‌های پیش ‌رو از پرکارترین ایام برای ما خواهد بود.

مهندس رهنماپور بیان نمود: ما باید برای رقابت هرچه بهتر در این بازار، بر کیفیت، تنوع و گستره خدماتمان بیفزاییم و به همین دلیل پرسنل گرانقدر شرکت به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان مهم‌ترین‌ نقش را در این بین ایفا خواهند نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران