پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 584650 تاریخ : 1400/04/21-15:27:05
,10025,
ما می توانیم

پیام مدیرعامل بیمه تعاون

ما می توانیم

اکنون که در آغاز نهمین سال فعالیت تاسیس بیمه تعاون قرار داریم، نگاهی به راه طی شده در این سال ها ، آشکارا نشان می دهد نهال نوپای بیمه تعاون که در سال 1392 به دست مردان و زنان دلسوز کاشته شد، اکنون به درختی تنومند و بالنده تبدیل شده است.

به گزارش بانک و صنعت، اکنون که در آغاز نهمین سال فعالیت تاسیس بیمه تعاون قرار داریم، نگاهی به راه طی شده در این سال ها ، آشکارا نشان می دهد نهال نوپای بیمه تعاون که در سال 1392 به دست مردان و زنان دلسوز کاشته شد، اکنون به درختی تنومند و بالنده تبدیل شده است.

افتخارات به دست آمده در این راه محصول تلاش، همت و همکاری کلیه سهامداران، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان صدیق و کارآمدی است که در تمام این سال ها و در میانه بحران های متعدد اقتصادی موفق شده اند با برنامه ریزی، تدبیر و ارائه خدمات نوین نه تنها سهم شرکت بیمه تعاون را افزایش دهند بلکه با طراحی خدماتی منحصر به فرد باعث اعتبار نام این شرکت در صنعت بیمه شوند.
رشد سهم بیمه تعاون از پورتفوی صنعت بیمه، ارتقای رتبه توانمندی مالی، کسب جایگاه کمترین میزان شکایت مشتریان، اجرای برنامه مدیریت ریسک، کسب افتخارات و نشان های ایزو و ده ها دستاورد دیگر آن هم با ساختاری چابک و فاقد گستردگی های بوروکراتیک، هر یک مایه مباهات و سربلندی یک شرکت جوان در میان ده ها شرکت بزرگ و پرآوازه است.
اما همه این دستاوردها، تنها آغاز مسیری بوده که در این مدت مقدمات ریل گذاری آن انجام شده است. مطمئن هستم با برنامه ریزی های انجام شده در هیات مدیره و شورای مدیران شرکت و با حمایت بی دریغ سهامداران، می توانیم تا آغاز دهمین سالروز تأسیس بیمه تعاون، گام های بلند دیگری برداریم.
ما در 3 سال گذشته موفق به کسب سطحِ یک توانگری مالی شده ایم و باید این روند همچنان ادامه داشته باشد؛ باید به جایگاه پاسخگوترین شرکت بیمه در برابر نیازها و درخواست های مشتریان ارتقا یابیم. شرکت بیمه تعاون باید رکورد کمترین زمان پرداخت خسارت به مشتریان را محقق سازد. لازم است همه زیرساخت ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را به کارگیریم تا با حضور در عرصه خدمات آنلاین، جایگاه درخور مشتریان را به دست آوریم.
انتظار داریم با توسعه حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی، افزایش رایزنی و بازاریابی، مشتریان کلان و عمده شرکت را افزایش داده و با تحقیق و برنامه ریزی، خدمات جدید بیمه ای را به جامعه ارائه دهیم. ایجاد ساختارهای لازم برای کاهش ریسک و افزایش قابلیت های فردی و گروهی کارکنان باید به گونه ای طراحی و اجرا شوند تا شکایات و نارضایتی های مشتریان به کمترین میزان کاهش یابد.
تقویت سیستم های نظارتی و افزایش آموزش و بالابردن بهره وری نیروی انسانی باید خط مشی و هدف متعالی سازمان ما قرار گیرد. شرکت بیمه تعاون در تمام این سال ها با وجود تمامی تلاطمات اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم، توانسته با ضریب رشد قابل توجهی جایگاه خود را در میان شرکت های بیمه ارتقا دهد و این مسیری است که باید آن را ادامه دهیم.
در این راه مطمئن هستم عزم، اراده، توانایی و تخصص همکارانم در شرکت بیمه تعاون، تجربیات و تدبیر هیأت مدیره ، حمایت بی دریغ سهامداران و اعتماد مشتریان وفادار، یاور ما خواهد بود. مجدداً آغاز نهمین سال فعالیت شرکت بیمه تعاون را تبریک می گویم.

یونس مظلومی



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران