پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594982 تاریخ : 1400/12/25-09:21:44
,10027,
ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان ویژه اسفندماه 1400 منتشر شد

ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان ویژه اسفندماه 1400 منتشر شد

بیست و سومین شماره ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان به «چشم انداز بیمه جهان در سال 2022: رشد به همراه نیروی کار، هدف و فناوری» ، «بیمه فعالیت سایبری خصمانه: در جستجوی راه حل های پایدار» و «تجسم بهره وری بیمه گران در سال 2030» و «رمزگشایی از ظرفیت روابط عمیق تر مشتری، نماینده و بیمه گر» می پردازد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیمــه شخصی سازی شــده یــا سفارشــی می تواند بــه عنــوان ارائــه خدمات بیمـه ای در شـرایط، شـکل و زمـان مـورد نیـاز مشـتری تعریـف شـود کـه از طریـق ارتبـاط و تعامـل نزدیک تـر بـا مشـتریان و رد و بـدل پیـام هدفمنـد، پیشـنهادها و قیمت هـا در زمـان و بـه شـکل مـورد نیـاز مشـتری، تنظیـم می شـود. شخصی سـازی مبتنــی بــر داده، موضوعــی مهــم در شخصی ســازی قراردادهــای بیمــه ای اســت کــه از اطلاعات بــرای سفارشی ســازی خدمــات بیمــه ای در زنجیــره ارزش بیمــه بهره بــرداری می کنــد. ابزارهـای بیمـه دیجیتـال و فـناوری ماننـد اینترنـت اشــیا، هــوش مصنوعــی، یادگیــری ماشــینی و تجزیــه و تحلیــل داده هـا، علاوه بر بهبـود عملکردهـای بیمه گـری و شناسـایی تقلب، به بیمه گــران کمک می کند تا بــا اســتفاده از داده هــای فراهم شــده توســط آن هــا تجربه هایـی سفارشــی و شخصی سازی شــده بــرای مشــتریان را بیــش از هرزمــان دیگــری ارائــه کننــد.

شخصی ســازی و سفارشی ســازی خدمــات بیمــه ای مزایــای متعــددی بــرای عملیــات بیمه گــری دارد کــه از مهمتریــن آن هــا می تــوان بــه نــرخ گــذاری مناســب تر و ارتقـا سـود و عملکـرد شـرکت بیمـه، ارتقـا برنـد شـرکت، حفـظ و وفـاداری بیشـتر مشـتریان بـه ویـژه مشـتریان هدف گـذاری شـده، بهبــود عملیات هــا و تعامــل مطلوب تــر بــا مشــتریان، تحریــک فـروش اثربخش تـر، بهبـود مشـارکت و رضایـت مشـتری و کاربـرد آســان تر داده هــا اشاره کرد.

با توجه به این موضوع مهم، بخش مطالب اصلی بیست وسومین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه های بیمه ایران و جهان به «چشم انداز بیمه جهان در سال 2022» ، «بیمه فعالیت سایبری خصمانه» و «تجسم بهره وری بیمه گران در سال 2030» و «رمزگشایی از ظرفیت روابط عمیق تر مشتری، نماینده و بیمه گر» اختصاص یافته است.

خطـرات سـایبری در بخش اخبار تازه مورد توجه قرار گرفته و موضوعات «تلفیق بیمه ی پارامتریک و غرامتی» و «بهبود تجرب? مشتری در سال 2022» در بخش بینش های تازه ارائه شده است.

مخاطبان این شماره، در بخش شخصیت برجسته علمی با اســتاد دانشــکده علــوم اکچوئــرال و بیمــه، پروفســور جنــز پــرچ نیلسـون آشنا خواهند شد. بخش یک معرفی تازه و یــک مفهــوم تــازه، به ترتیب به «اسـِند، تعریفی نوین در خرید و فروش بیمه» و «بیمه عمر قابل تعدیل» اختصاص یافته است.

دو کتاب با عناوین «اینترنت اشیاء و قانون: راهبردهای حقوقی برای فناوری های هوشمند مشتری محور» و «قیمت گذاری ریسک بیمه: از نظر تا عمل» نیز در بخش تازه های نشر معرفی گردیده است.

علاقه مندان برای مطالعه و دریافت بیست و سومین شماره ماهنامه الکترونیکی تازه های بیمه ایران و جهان، می توانند به پایگاه خبری تازه های بیمه ایران و جهان وب سایت پژوهشکده بیمه یا به نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5491/Articles/view/17745/1569/ مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران