پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 123714 تاریخ : 1393/12/04-10:34:56
,1,16,17,
لوح سپاس «سازمان شنوا» به روابط‌عمومی بانک آینده اعطا شد

لوح سپاس «سازمان شنوا» به روابط‌عمومی بانک آینده اعطا شد

دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این دوره، «روابط‌عمومی بانک آینده»، به‌دلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتری‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌نفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

بانک آینده به‌منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند ارباب‌‌رجوع و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان همواره سعی نموده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم‌وطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ربط سازمانی میسر سازد.

شایان ذکر است؛ در دوّمین دوره «کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط‌عمومی»، عملکرد هر یک از روابط‌عمومی‌های منتخب، بر اساس شاخص‌هایی هم‌چون: اخلاق‌محوری، توفیق در بخش‌های مختلف روابط‌عمومی و نقش‌آفرینی در راستای اعتلای روابط‌عمومی، توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از 25 سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهش‌های افکار عمومی تقدیر به‌عمل آمد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران