به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این دوره، «روابطعمومی بانک آینده»، بهدلیل فعالیتهای صورت پذیرفته در راستای تحقق اصل مشتریمحوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذینفعان، شایسته تقدیر و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده بهمنظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند اربابرجوع و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای مشتریان همواره سعی نموده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان گرامی، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذیربط سازمانی میسر سازد.
شایان ذکر است؛ در دوّمین دوره «کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در روابطعمومی»، عملکرد هر یک از روابطعمومیهای منتخب، بر اساس شاخصهایی همچون: اخلاقمحوری، توفیق در بخشهای مختلف روابطعمومی و نقشآفرینی در راستای اعتلای روابطعمومی، توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس از 25 سازمان شنوا و برتر در حوزه پژوهشهای افکار عمومی تقدیر بهعمل آمد.