پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 582580 تاریخ : 1400/03/26-09:10:36
,10025,
لوح زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری

بیمه کوثر دریافت کرد

لوح زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری

شرکت بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری را در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به خود اختصاص داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، داوران این همایش پس از بررسی «فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری در مورد محصول و فرایندهای مرتبط، اقدامات پیشگیرانه موفق ناشی از تجزیه و تحلیل های آماری نتایج، و اصلاح فرایندها برای افزایش اثربخشی و کارایی» شرکت کنندگان در بخش مسابقه این همایش، بیمه کوثر را واجد این لوح دانستند.

هیات داوران عملکرد شرکت ها را در چهار محور ارزیابی کرد که از «کیفیت خدمات درک شده (براورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری)، وفاداری مشتری، میزان رضایت مشتری، نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان» تشکیل می شود.

بیمه کوثر چند سال است که در بخش تبلیغات، روابط عمومی و امور مشتریان جوایز متعددی را هم در صنعت بیمه و هم در سطح ملی دریافت کرده است که نشانگر اثربخشی برنامه هایی است که تاکنون انجام شده است.

هدف همه این دستاوردها کمک به شرکت برای رسیدن به اهدافش است چرا که در صنعت بیمه، اگر نتوان عوامل رضایت مشتری را شناخت و برای افزایش رضایتش تلاش کرد، نه تنها به مشتریان این صنعت اضافه نمی شود بلکه به مرور مشتری خود را از دست می دهد. بر اساس همین، معاونت ارتباطات تمام تلاش خود را می کند تا با جلب رضایت مشتری و رفع مشکلات در ارایه خدمات، نقش خود را در افزایش فروش و سوداوری شرکت ایفا کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران