به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی و بین الملل بیمه نوین؛ حسین کریمخان زند مدیرعامل بیمه نوین در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب سراسر کشور این شرکت به بیان نکات مهمی پرداخت. وی گفت: هر چند کرونا وضعیت اقتصادی جهان را تحت تأثیر قرار داد ولی اعداد و ارقام نشان می دهد خوشبختانه بیمه نوین با هوشمندی و بهره گیری از دانش روز بازاریابی توانسته است جایگاه خود را حفظ کرده و علاوه بر آن رشد مناسبی را در این دو سال تجربه کند که با پیاده سازی استراتژی های تبیین شده این رشد در سال جاری نیز تداوم خواهد یافت.
وی افزود: یکی از استراتژی های اصلی در بیمه نوین حرکت بر پایه نوآوری و ایجاد خدمات جدید با رویکرد مشتری مداری است. با این نگاه سعی داریم که محصولاتی منحصر به فرد ایجاد کرده و در ارائه خدمات جدید پیشتاز باشیم. بنابراین، طراحی محصولات جدید بر اساس نیازهای بازار و با همفکری تمامی کارکنان در دست اقدام است.
کریمخان زند همچنین با تأکید بر اصل حفظ بیمه گذاران فعلی در کنار برنامه ریزی جهت شناسایی و جذب مشتریان جدید در بیمه نوین، گفت: خدمت رسانی به بیمه گذاران بزرگ و مشتریان خرد هیچ تفاوتی در بیمه نوین ندارد و در هر دو گروه مشتریان، رشد متوازنی را تجربه کرده ایم.
نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نمی توان جلوی تغییرات به وجود آمده را گرفت. نتیجه بی توجهی به تغییرات می تواند مصیبت های بزرگی به وجود آور د.
وی افزود: در صنعت پویای بیمه و اقتصاد فعلی نیز اگرخودمان را با تغییرات وفق ندهیم و آموزش های جدید را کسب نکنیم افراد دیگری جای ما را خواهند گرفت، به خصوص آنکه در دنیای فعلی برای کسب دانش هیچ انتهایی وجود ندارد.
کریمخان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین همچنین به لزوم جانشین پروری، خودارزیابی عملکرد و نیز ارزیابی و تحلیل درست رقبا توسط مدیران و رؤسای شعب تأکید کرد. همچنین در بخش دیگری از این نشست، پنل بیان چالش های موجود در شعب و راه کارهای موجود در جهت تسهیل فرآیندها برگزار شد.