به گزارش بانک و صنعت ، دکتر ایمانی در جمع همکاران باجه چالدران و شعبه خوی ابراز کرد: کارکنان بانک همچون دیگر نیروهای خدوم جامعه از هیچ خدمتی برای تامین رضایت مندی مشتریان دریغ نکرده و دلسوزانه در راستای رشد و توسعه اقتصاد کشور که از اهداف اصلی بانک سینا به شمار می رود، خدمت رسانی می کنند.
مدیرعامل بانک سینا از تلاش های همکاران باجه چالدران و شعبه خوی که موفق به کسب مقام دوم در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شدند، قدردانی کرد.
وی در ادامه این سفر یک روزه با حضور در شهرستان ماکو و اطلاع از نقاط قوت و ظرفیت های طبیعی این منطقه بر اهمیت ایجاد شعبه در این شهرستان مرزی و استفاده مطلوب از توانمندی های این منطقه تاکید کرد.
مدیرعامل بانک سینا از شعبه فرهنگیان ارومیه نیز بازدید کرد و اظهار داشت: عملکرد مناسب همکاران در اعطای تسهیلات و ارتقاء توانایی های شعب و افزایش سهم بازار بانک سینا از اهداف عالی این بانک است.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ارومیه گفت: افزایش اختیارات مناطق و شعب فرصت مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان است و به همین منظور جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری پیشران حرکت رو به جلو و موفقیت بانک است.
دکتر ایمانی در حاشیه این مراسم بر لزوم افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد و بیان داشت: پیشرفت بانک از مسیر رضایتمندی مشتریان محقق می شود و این امر بیش از پیش تصویر روشنی از بانک به عموم جامعه به نمایش می گذارد.
وی با تاکید بر ضرورت شفافیت عملکردها و مشتری مداری همکاران شعب افزود: این مهم در سایه همدلی و با تلاش جمعی به دست می آید و امیدواریم با سعی و کوشش شبانه روزی، شاهد ارائه بهترین خدمات بانکی به مشتریان خود باشیم.
در جریان این بازدید رزمی عضو هیئت مدیره، یزدیخواه معاون شعب و مناطق، مروج معاون مالی و سرمایه گذاری، جعفری معاون سرمایه های انسانی و همچنین مدیر منطقه آذربایجان غربی و کردستان حضور داشتند و ضمن بازدید از شعب، با همکاران گفتگو کردند.