به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، به منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی ربط سازمانی میسر سازد.