پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177891 تاریخ : 1394/12/03-02:21:45
,1,17,
قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»

در سومین جشنواره سازمان­های شنوا و رضایت محور انجام شد

قدردانی از بانک آینده؛ به عنوان «سازمان شنوا»

به منظور ترغیب سازمان­ ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان­ های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش­ های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,در این جشنواره، بانک آینده به‌ دلیل فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری ‌محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی‌ نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.

بانک آینده، به‌ منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هم­وطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی‌ ربط سازمانی میسر سازد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 201
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران