به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مجید کیان پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رو به رشد بانک شهر در سال های اخیر، گفت: هرقدر تلاش کنیم که ارتباطات حضوری در سیستم بانکی کاهش یابد، هم در وقت صرفه جویی می شود و هم گام های اساسی در زمینه حذف آلودگیهای زیست محیطی و کاغذ از چرخه ارائه خدمات برداشته میشود و این موضوع مهمی است که بانک شهر آن را به اجرا در آورده است.
کیان پور تصریح کرد: بانک شهر این فضا را آماده کرده است که هر شهروندی بتواند در محیط خانه خود در 10 الی 15 دقیقه فعالیتهای بانکی خود را انجام دهد و از تردد بی دلیل و غیرضروری در شهر پرهیز کند.
این عضو مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز شهرها به حمایت مالی بانک شهر از فعالیتهای عمرانی، لازم است که بانک شهر فراتر از وضعیت کنونی نیز حرکت کند، از همین رو میبایست همانطور که هم اکنون نیز در حوزه خدمات بانکی الکترونیک موفق است، تعامل خود را با شبکههای خدماتی که به صورت آنلاین خدمات ارائه می دهند، افزایش دهد.