پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354604 تاریخ : 1397/05/28-11:02:35
,2,
فناوری اطلاعات و ارتباطات باید دائماً در مسیر توسعه حرکت کند

عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون:

فناوری اطلاعات و ارتباطات باید دائماً در مسیر توسعه حرکت کند

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت: این بانک در تمهید زیرساخت فناوری اطلاعات وضعیت خوبی دارد، اما بانک در این حوزه باید دائماً در مسیر توسعه باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی همکاران فناوری اطلاعات استان‌ها گفت: این بانک در تمهید زیرساخت فناوری اطلاعات وضعیت خوبی دارد و در این حوزه باید دائماً در مسیر توسعه باشیم و باید مطابق استانداردهای روز نقش پیشرانه خود را به نحو مطلوبی ایفا نماییم.

وی با اشاره به اهمیت تغییر نقش همکاران فناوری اطلاعات در استان‌ها از یک نیروی فنی به یک کارشناس نقش‌آفرین در حوزه کسب‌وکار بانکی گفت: امروزه همکاران فناوری باید مجهز و مسلط به دانش فناوری اطلاعات بانکی باشند تا بتوانند برای فروش خدمات نوین بانک با مشتریان مذاکره کنند و در مأموریت‌های بانک در حوزه کسب‌وکار نقش موثری ایفا نمایند.

عصارزاده مأموریت بانک توسعه‌ای را با مأموریت بانک تجاری متفاوت دانست و گفت: به‌طورکلی حاصل کار یک بانک توسعه‌ای بر تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و تقویت بنگاه‌های کوچک و متوسط نقش موثری دارد.

وی ساختار کارآمد، منسجم و بهره‌ور بانک را برای ایفای نقش توسعه‌ای بانک الزامی دانست و نقش فناوری اطلاعات را در کاستن فاصله تصمیم تا اجرا در بانک را ضروری خواند.

در این جلسه همچنین علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: امروزه ویژگی‌هایی نظیر قابلیت اتکا، امنیت و حداکثر توانمندی جزء پیش‌فرض‌های بانک است، پیشرفت‌های فناوری اطلاعات باعث تحول در حوزه کسب‌وکار شده است و در نسل چهارم فناوری اطلاعات زیرساخت‌های بانک با زیرساخت‌های مشتری پیوند زده می‌شود و باعث استحکام رابطه بین بانک و مشتری می‌گردد.

گفتنی است در این جلسه رسول ارجمند مدیر امور منابع انسانی، ایرج شیخ‌زاده رئیس مرکز آموزش و پژوهش و محمدرضا اکبری مدیرعامل شرکت سمات با حضور در نشست اختصاصی نکات مهمی را با حاضرین در جلسه در میان گذاشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران