به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در برنامه هفتگی ارتباط تلفنی با برخی روسای شعب بانک اظهار داشت: شعب بانک توسعه تعاون علاوه بر این که در چارچوب اصول و قواعد حرفه ای بانکداری و مطابق قانون بانکداری بدون ربا مشغول به فعالیت هستند، مأموریت و رسالت مهمی در خلق ارزش برای تعاونی ها و جامعه هدف بر عهده دارند.
وی افزود: در دوره جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجهی ویژه به بخش تعاون به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتقای سطح تولید و اشتغال کشور شده است و شعب بانک این فرصت را در اختیار دارند تا با تعامل حداکثری با دستگاه های همکار و اجرای مناسب راهبردها و برنامه های ابلاغی وزارتخانه، نقش مهمی را در ارتقای سهم بخش تعاون از اقتصاد ملی ایفا نمایند و تعاون گران و کارآفرینان را در ایجاد ارزش افزوده در اقتصاد حمایت نمایند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون نگاه توسعه ای به تسهیلات و فعالیت بانکی را از ویژگی های همکاران بانک در شعب و واحدهای اجرایی برشمرد و گفت: حضور بانک در طرح های مهم ملی به ویژه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، اجرای بند الف تبصره 18 و ماده 52 قانون بودجه و حمایت از تعاونی های کشور موجب شکل گیری دانش فردی و سازمانی در بخش های مختلف بانک گردیده و همکاران با آمادگی مساعدی به استقبال طرح ها و برنامه های جدید می روند.
مهدیان در گفتگوی تلفنی با حسین خرمی رییس شعبه لار استان فارس، میثم فاطمی فرد رییس شعبه جیرفت کرمان، سید علیرضا کاظمی رییس شعبه گرمسار، مهناز رضایی رییس شعبه شاهین دژ استان آذربایجان غربی و عبدالله معدنی پور رییس شعبه نظرآباد البرز گفت: همکاران بانک در شرایط بحران کرونا، اقدامات و تدابیر متنوعی برای حمایت از مشاغل کشور به ویژه تعاونی ها صورت داده اند و لازم است تلاش ها و فداکاری های عزیزان برای کمک به پیشبرد فعالیت های اقتصادی در کشور مورد ارج واقع شود.
وی با اعلام نزدیک شدن منابع سپرده ای بانک به 320 هزار میلیارد ریال گفت: مطابق برنامه های عملیاتی بانک لازم است رشد منابع در سطح بالاتر تداوم داشته باشد و همکاری دستگاه های همکار بانک در مجموعه وزارتخانه در افزایش منابع سپرده ای بانک و تقویت توان تسهیلاتی بسیار مؤثر است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همکاران بانک را به راهنمایی مؤثر مشتریان و تعاونگران دعوت نمود و گفت: بانک به عنوان نهاد توسعه ای در چارچوب فعالیت های دولت قرار می گیرد و ازاین رو توجه به افزایش آگاهی مالی و بانکی مراجعین می تواند در تقویت کیفی خدمات بانکی و اثربخشی عملیات بانکی و تسهیلات اعطایی اثرگذار باشد.
گفتنی است در این تماس ها مهدیان از نزدیک در جریان وضعیت سلامت همکاران قرار گرفت و نظرات و پیشنهادهای همکاران در جهت پیشبرد برنامه های توسعه ای بانک و ارائه خدمات بهینه به مشتریان و مراجعین مورد استماع قرارداد.