پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 694449 تاریخ : 1403/08/09-12:35:02
,6,
فصل جدید در عرصه ارائه خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل سایپایدک در مراسم امضای تفاهم نامه ارائه خدمات به خودروهای تویوتا اعلام کرد:

فصل جدید در عرصه ارائه خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل سایپایدک در مراسم امضای تفاهم نامه ارائه خدمات به خودروهای وارداتی تویوتا با شرکت نامی خودرو پیشرو، افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را از اولویت های گروه خودروسازی سایپا برشمرد و گفت: با ورود این خودروها به چرخه محصولات سایپا، تحولی نوین در عرصه خدمات پس از فروش سایپا رخ خواهد داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپا، اردلان حسینی با اشاره به ورود خودروهای جدید از جمله محصولات شرکت تویوتا به چرخه محصولات سایپا، گفت: اکنون محصولات جدید چانگان توسط سایپا عرضه می شود و نمایندگی های مجاز سایپا نیز آماده ارائه خدمات به این خودروهای جدید هستند. خودروهای تویوتا نیز به زودی به محصولات گروه خودروسازی سایپا اضافه می شوند که رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش این خودروهای جدید برای ما از اولویت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل سایپایدک از گارانتی 5 ساله یا کارکرد 150 هزار کیلومتر محصولات تویوتا خبر داد و گفت: با وجود رقبای متعدد در حوزه خودروهای وارداتی، رضایتمندی مشتریان برای گروه خودروسازی سایپا از اهمیت بالایی برخوردار است و آنچه که شرکت ها را در این بازار متمایز می کند، نوع خدمات و نحوه ارائه آن است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش توسط سایپایدک، گفت: استمرار این روند و متمایز بودن در خدمات، مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا قرار دارد و ما نیز موظف به افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان هستیم.

حسینی ادامه داد: علاوه بر خدمات گارانتی 5 ساله، خدمات پلاتینیوم را هم برای مشتریان گروه سایپا در نظر گرفته ایم تا بعد از دوره گارانتی دغدغه ای بابت دریافت خدمات و یا حتی فروش خودرو نداشته باشند.

وی افزود: طرح پلاتینیوم یکی از خدمات ویژه برای مشتریان دارای خودرو تویوتا سایپاست که شامل خدماتی همچون پشتیبانی تمامی امور مرتبط با خودرو به صورت 24 ساعته، حمل خودرو جهت انجام سرویس های ادواری از محل سکونت مشتری، بهره مندی از امداد جاده ای رایگان تا پایان این دوره و ...است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 237
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران