پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 624256 تاریخ : 1401/12/10-20:45:58
,10027,
فصل تازه پاسخگویی نهاد ناظر صنعت بیمه آغاز شد

قائم مقام بیمه سخنگوی بیمه مرکزی در گفت و گوی تلفنی با شهروندان نسبت به رفع موانع موجود تاکید کرد؛

فصل تازه پاسخگویی نهاد ناظر صنعت بیمه آغاز شد

به دنبال وعده بیمه مرکزی در خصوص پاسخ به مشکلات و ابهامات بیمه گذاران در فرایندهای مختلف بیمه گری، سخنگوی نهاد ناظر صنعت بیمه به پرسش ها و ابهامات مردم پاسخ داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی در ادامه ایفای وظایف سخنگویی و ماموریت محوله در حکم انتصاب خود در چارچوب شفاف سازی و رفع ابهامات بیمه ای به پرسش های مردمی پاسخ داد.

گفتنی است در این ارتباط مستقیم مردم و مسئول ارشد صنعت بیمه، متقاضیان با طرح پرسش ها و مشکلات بیمه ای خود، پاسخ های مرتبط را دریافت کردند.

شایان ذکر است فرایند پاسخگویی توسط قائم مقام و سخنگوی بیمه مرکزی در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت و برای تقویت ارتباط بی واسطه، علاوه بر شماره تلفن اعلام شده، صندوقی برای طرح مسائل و انتقادات بیمه ای در محل نهاد ناظر صنعت بیمه نیز طراحی و نصب شده است.

متقاضیان می توانند برای طرح مشکل خود از ساعت 9 تا 12 روزهای دوشنبه هر هفته با شماره تلفن 24551295 تماس گیرند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران