به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، داود صباغی، معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، در این جلسات با بیان اینکه استفاده از فناوری های نوین، فرایند ارایه خدمات در سازمان را متحول نموده، اذعان داشت با عملیاتی شدن طرح 3070 و نسخه نویسی الکترونیک، شاهد روان سازی امور و کاهش مشهود بار مراجعات به شعب هستیم.
معاون تعهدات بیمه ای تامین اجتماعی آذربایجان شرقی، مهارت افزایی در استفاده از سرویس های غیرحضوری را مورد تاکید قرار داده و تصریح کرد، بایستی ضمن اشراف بر مراحل اجرای فرایندها، فرهنگ سازی مناسب در استفاده از این خدمات انجام شود.
صباغی، استفاده از ابزارهای کنترلی پیش بینی شده در جهت دقت و صحت عملکرد را مورد توجه قرار داده و با بیان اینکه ایرادات احتمالی بایستی از جانب همکاران صف شناسایی و پیشنهادات مربوطه ارایه شود، اذعان داشت اهتمام جدی در سطوح مختلف سازمان در جهت بهبود و ارتقای خدمات غیرحضوری وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ارائه خدمات حضوری به خدمات قابل ارایه در بستر سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری، در واحد های اجرایی متوقف خواهد شد، از مخاطبین و شرکای اجتماعی درخواست نمود سازمان را در این مسیر همراهی نموده و از مزایای خدمات الکتروتیکی بهره مند شوند.
در این جلسات ضمن تشریح فرآیند سرویس های خدمات غیرحضوری در حوزه های درآمد، اجرائیات، بازرسی، نام نویسی و حسابهای انفرادی، امور بیمه شدگان و امور فنی مستمری ها، توسط رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل استان، پیشنهادات و انتقادات همکاران در قالب پنل های پرسش و پاسخ ارائه شد.